خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 17 مهر 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تولید بیش از 7 هزار اثر تبلیغی توسط طلاب در جنگ 12 روزه

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 17 مهر 1404 - 15:35
مدیر هنری حوزه گفت: طلاب در 12 روز جنگ تحمیلی بیش از 7 هزار اثر تبلیغی و رسانه ای تولید کردند که حضور فعال و تأثیرگذار حوزه را در نبرد نرم نشان می دهد.
حوزه،تبليغ،تبليغي،قم،جنگ،علميه،محصولات،توليد،مجموعاً

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی قربانی امروز در آیین تجلیل از مبلغان فعال عرصه تبلیغ و جنگ رسانه‌ای در قم گزارشی از عملکرد تبلیغی و رسانه‌ای طلاب در طول جنگ تحمیلی 12 روزه ارائه کرد و گفت: مجموع تولیدات محتوایی و محصولات رسانه‌ای حوزه در این مدت به بیش از هفت هزار اثر تبلیغی و بصری رسید.
مدیر هنری و تبلیغ نوین معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم با اشاره به تقسیم تولیدات در سه بخش اصلی «کلام و عقاید»، «سیاست و اجتماع» و «ادیان» اظهار کرد: در این قالب‌ها، در مجموع چهار هزار و 763 محتوا تولید شده که بخشی از آنها به طور مستقل منتشر و بخشی نیز در قالب محصولات چندرسانه‌ای در شبکه‌های تبلیغی حوزه توزیع شده است.
حجت الاسلام والمسلمین قربانی افزود: در بخش تولید محصولات تبلیغی سه محور اصلی دنبال شده است؛ شامل سناریو و طرح مکتوب، آثار گرافیکی و موشن‌گرافی و کلیپ و انیمیشن که مجموعاً 2 هزار و 322 محصول رسانه‌ای را تشکیل می‌دهد.
مدیر هنری و تبلیغ نوین معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم با بیان اینکه این آثار مجموعاً بیش از 255 میلیون بازدید و بازنشر در شبکه‌های مجازی و رسانه‌ای داشته‌اند، خاطرنشان کرد: این فعالیت گسترده جلوه‌ای از حضور پرقدرت طلاب در عرصه نبرد نرم و نشان‌دهنده تحول محتوایی حوزه در مواجهه با جنگ روایت‌ها است.
وی در پایان بر ضرورت رفع برخی محدودیت‌ها و فراهم‌سازی حضور ساختاریافته‌تر نهادهای حوزوی در شوراهای بالادستی فضای مجازی تأکید کرد و گفت: تجربه جنگ تحمیلی 12 روزه نشان داده حوزه علمیه دارای ظرفیت‌های بی‌نظیری در تولید محتوای دینی و انقلابی است و لازم است این توان در تصمیم‌سازی‌های ملی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام/