تدوین منشور اخلاقی فعالان گردشگری در جزیره کیش
مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از تدوین منشور اخلاقی فعالان گردشگری جزیره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، عالمه خسروی چهارشنبه در نشستی در همین رابطه اظهار کرد: این منشور نهتنها استانداردهای حرفهای خدمات را ارتقا میدهد، بلکه بر حفظ شأن و کرامت انسانی گردشگران تأکید دارد و تجربهای خوشایند، ایمن و خاطرهانگیز از سفر به کیش را تضمین میکند.
مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، و این اقدام را گامی در جهت ارتقای کیفیت خدمات و حفظ کرامت گردشگران دانست و گفت: منشور اخلاقی ما با مشارکت فعالان حوزه گردشگری و بهرهگیری از تجربیات بینالمللی تدوین شده است تا ضمن همسویی با ارزشهای فرهنگی و اجتماعی ایران، پاسخگوی نیازها و انتظارات گردشگران داخلی و خارجی نیز باشد.
وی با اشاره به ضرورت توجه به اخلاق حرفهای در صنعت گردشگری گفت: در شرایطی که صنعت گردشگری با چالشهای منطقهای و جهانی روبهرو است، در کیش بر آن شدیم تا با نگاهی مسئولانه و آیندهنگر، منشوری جامع از اصول اخلاقی و رفتاری را برای فعالان گردشگری تدوین کنیم.
مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به نقش این منشور در تقویت هویت برند گردشگری جزیره اظهار داشت: کیش باید در ذهن گردشگران، نماد احترام، تخصص و تعامل انسانی باشد.
خسروی تصریح کرد: امید داریم با اجرای این منشور، شاهد تحولی پایدار در رفتار حرفهای فعالان گردشگری و افزایش رضایتمندی گردشگران باشیم؛ چرا که توسعه گردشگری پایدار بدون اخلاق حرفهای و احترام متقابل ممکن نیست.
انتهای پیام/7558