بازگشت دوباره فرشته صدر عرفایی به صحنه تئاتر
باشگاه خبرنگاران
|
فرهنگی و هنری
|
دوشنبه، 24 تیر 1398 - 11:10
نمایش «در اتاق باد میوزد» با بازی فرشته صدر عرفایی و تهیه کنندگی خیام وقار کاشانی اجرا میشود.
به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایش «در اتاق باد می وزد» نوشته امیر نجفی و به کارگردانی سجاد تابش مرداد ماه در تئاتر هامون بر روی صحنه می رود.
فرشته صدر عرفایی یکی از بازیگران این نمایش است که اسامی سایر بازیگران به زودی اعلام خواهد شد.
آخرین حضور فرشته صدرعرفایی در صحنه تئاتر به سال ۹۵ و نمایش «نگاهمان میکنند» برمیگردد.
نمایش «در اتاق باد میوزد» در بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی لوح تقدیر بهترین متن را گرفت و در حال حاضر تمرینهای خود را برای اجرا پشت سر میگذارد.
انتهای پیام/