با حضور وزیر نیرو سد چندیر در خراسان شمالی افتتاح شد
ایسنا
|
استانها
|
یکشنبه، 23 تیر 1398 - 18:44
سد و شبکه چندیر در خراسان شمالی با حضور اردکانیان وزیر نیرو افتتاح شد.
سد و شبکه چندیر در خراسان شمالی با حضور اردکانیان وزیر نیرو افتتاح شد.
به گزارش ایسنا، سد و شبکه چندیر با ۱۴۴ میلیارد تومان اعتبار، شبکه آبیاری سد غلامان با ۲۴ میلیارد تومان اعتبار، خط انتقال پساب تصفیه خانه اسفراین با هفت میلیارد تومان اعتبار، با حضور وزیر نیرو افتتاح شد.
گفتنی است کلنگ زنی سد دربند نیز با حضور وزیر نیرو انجام شد که اعتبار برآورد شده برای این سد نیز ۲۳۵ میلیارد تومان است.
انتهای پیام