خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 04 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

با حضور وزیر نیرو سد چندیر در خراسان شمالی افتتاح شد

ایسنا | استان‌ها | یکشنبه، 23 تیر 1398 - 18:44
سد و شبکه چندیر در خراسان شمالی با حضور اردکانیان وزیر نیرو افتتاح شد.
سد،اعتبار

سد و شبکه چندیر در خراسان شمالی با حضور اردکانیان وزیر نیرو افتتاح شد.
به گزارش ایسنا، سد و شبکه چندیر با ۱۴۴ میلیارد تومان اعتبار، شبکه آبیاری سد غلامان با ۲۴ میلیارد تومان اعتبار، خط انتقال پساب تصفیه خانه اسفراین با هفت میلیارد تومان اعتبار، با حضور وزیر نیرو افتتاح شد.
گفتنی است کلنگ زنی سد دربند نیز با حضور وزیر نیرو انجام شد که اعتبار برآورد شده برای این سد نیز ۲۳۵ میلیارد تومان است.
انتهای پیام