خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 25 شهریور 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

موسی رضایی: رضایت‌مندی بیمه‌گذاران و تکریم مشتریان محور توسعه شعب است. - تسنیم

تسنیم | بازار | سه شنبه، 25 شهریور 1404 - 18:29
مدیرعامل #بیمه_البرز پس از حضور در جمع کارکنان و شبکه فروش شعبه قم، در ادامه سفرهای استانی خود با کارکنان، نمایندگان و شبکه فروش #شعبه_اراک و همچنین انجمن نمایندگان بیمه های استان مرکزی دیدار و گفت وگو کرد.
رضايتمندي،تحقق،شعب

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، در این دیدار، موسی رضایی ضمن تبیین برنامه‌های سال جاری و بررسی راهکارهای تحقق بودجه، حفظ و ارتقای سطح رضایتمندی بیمه‌گذاران و زیان‌دیدگان را از اولویت‌های اصلی شرکت برشمرد و با تاکید بر لزوم تلاش شبکه فروش و کارکنان برای تحقق این اهداف گفت: رضایتمندی بیمه‌گذاران و احترام به مشتریان باید به‌عنوان محور توسعه تمام شعب قرار گیرد.
انتهای پیام/