برقراری 12 هزار تماس با مرکز مدیریت راه های کرمانشاه / 94 درصد شکایات رسیدگی شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: سامانه 141 مرکز مدیریت راه ها به عنوان پل ارتباطی مستقیم مردم با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای عمل می کند و تنها در پنج ماهه نخست امسال بیش از 12 هزار تماس مردمی ثبت و پیگیری شده است.

یزدان خسروی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به جایگاه مهم سامانه 141 در پاسخگویی به مردم اظهار کرد: در پنج ماهه نخست امسال، 12 هزار و 540 تماس از سوی کاربران جادهای با این سامانه برقرار شد.
در میان این تماسها، روز 26 خردادماه بیشترین حجم تماسها را با ثبت 277 مورد به خود اختصاص داد.
وی افزود: در همین بازه زمانی، یکهزار و 917 شکایت در حوزههای مختلف راهداری و حمل و نقل جادهای در سامانه ثبت شد که خوشبختانه 94 درصد آنها توسط کارشناسان مربوطه رسیدگی و مختومه شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمانشاه به آمار مردادماه نیز اشاره کرد و گفت: در این ماه، 2903 تماس از سوی مردم با سامانه 141 برقرار شد که بیشترین آن در روز 13 مردادماه با ثبت 198 تماس صورت گرفت.
همچنین در مردادماه، 338 شکایت به ثبت رسید که 91 درصد آنها با پیگیری کارشناسان پاسخ داده شد.
خسروی سامانه 141 را پل ارتباطی مردم با این اداره کل» دانست و خاطرنشان کرد: تمامی مشکلات، شکایات و گزارشهای مردمی در حوزه راه و حمل و نقل جادهای از طریق این سامانه قابل ثبت است.
پس از ثبت شکایت، کد رهگیری برای متقاضی پیامک میشود و نتیجه نهایی نیز پس از بررسی، به اطلاع وی خواهد رسید.
وی تأکید کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمانشاه خود را موظف به پاسخگویی سریع و شفاف به مردم میداند و سامانه 141 ابزار مطمئنی برای تحقق این هدف است.
انتهای پیام/