خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 شهریور 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نوکمپ؛ میزبان بارسلونا در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا

تسنیم | ورزشی | پنجشنبه، 06 شهریور 1404 - 16:11
فرایند بازسازی نوکمپ هنوز به پایان نرسیده اما با این حال نام این ورزشگاه به عنوان محل میزبانی تیم بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا ثبت خواهد شد.
اروپا،ورزشگاه،قهرمانان،ليگ،وقت،نوكمپ،باشگاه،بازي،يوفا

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرعه‌کشی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در حالی قرار است از ساعت 19:30 امشب (پنجشنبه - به وقت تهران) در موناکو برگزار شود که باشگاه بارسلونا باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف کند که می‌خواهد در چه ورزشگاهی از میهمانانش در لیگ قهرمانان اروپا پذیرایی کند.
نشریه انگلیسی «اتلتیک» گزارش داد؛ انتظار می‌رود بارسلونا اجازه پیدا کند اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را خارج از خانه انجام دهد اما این باشگاه باید تا تاریخ 21 سپتامبر (30 شهریور) به یوفا اطلاع دهد که قصد دارد بازی‌های خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا را کجا برگزار کند.
با توجه به اینکه ورزشگاه نوکمپ هنوز کاملاً برای میزبانی بازی‌ها آماده نیست و هنوز مشخص نیست که چه زمانی مجوز انجام اولین بازی در این ورزشگاه صادر خواهد شد، مدیران باشگاه بارسا در دوراهی انتخاب ورزشگاه نوکمپ اسپاتیفای به عنوان ورزشگاه خانگی خود یا بازگشت به المپیک مونتجوئیک قرار گرفته‌اند.
در سوی دیگر روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا خبر می‌دهد؛ بارسلونا، نوکمپ اسپاتیفای را به عنوان محل برگزاری بازی‌های خانگی فاز لیگی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا معرفی خواهد کرد.
یوفا از شرایط کاتالان‌ها در روند بازسازی و آماده‌سازی ورزشگاه خانگی‌شان آگاه است و بنابرین حاضر است در صورت آماده نبودن ورزشگاه نوکمپ برای هفته دوم به باشگاه اجازه دهد تا محل میزبانی خود را به ورزشگاه مونتجوئیک تغییر دهد.
در سوی دیگر یوفا به طور رسمی اعلام کرده که از این فصل به بعد، بازی‌های فینال مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به جای ساعت 21 به وقت اروپا (22:30 به وقت تهران) در ساعت 18 به وقت اروپا (19:30 به وقت تهران) آغاز خواهد شد.
این تغییر با هدف ارائه تجربه‌ای واقعی از روز مسابقه و آسانتر کردن حضور خانواده‌ها و کودکان در بازی انجام می‌شود.
علاوه بر این، هدف این است که مخاطبان تلویزیونی بیشتری در سراسر جهان به این بازی دسترسی پیدا کنند.
انتهای پیام/