خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 04 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهردار فردیس استعفای خود را به شورا اعلام کرد

مهر | استان‌ها | شنبه، 22 تیر 1398 - 12:09
فردیس - شهردار فردیس گفت: استعفایم را به رئیس شورای اسلامی شهر اعلام کرده ام.
شهر،فرديس،استعفاي،اميدوارم

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر غفاری پیش از ظهر شنبه در نشست خبری، با اشاره به اینکه روز پنجشنبه استعفای خود را به رئیس شورای اسلامی شهر فردیس اعلام کرده ام، اظهار کرد: امیدوارم این استعفا در صحن علنی روز یکشنبه مطرح و تصویب شود.
وی در ادامه با بیان اینکه در زمان مدیریتی خود برای شهر تلاش کرده ام، گفت: امروز به این نتیجه رسیده ام که باید برای مصلحت شهر و تعامل و همکاری میان مدیریت شهری استعفای خود را اعلام کنم.
شهردار فردیس با بیان اینکه فردیس شهر امیدها و تلاش‌ها است، تصریح کرد: امیدوارم با استعفای بنده شاهد به ثمر نشستن شهر فردیس باشیم و مردم که مهمترین بخش جامعه هستند، روزهای خوبی را سپری کنند.
ادامه دارد…