خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 29 شهریور 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شرکت ایساکو موفق به دریافت نشان استاندارد ملی خدمات پس‌از‌فروش شد - تسنیم

تسنیم | بازار | دوشنبه، 27 مرداد 1404 - 13:11
شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو، موفق به دریافت مجوز استفاده از نشان استاندارد ملی ایران در حوزه خدمات پس از فروش خودرو شد.
استاندارد،ايساكو،مشتريان،ملي،رمضاني،الزامات

ایکوپرس- این موفقیت با رعایت الزامات استاندارد ملی شماره 19117 تحت عنوان «شیوه ارایه خدمات پس‌از‌فروش» حاصل شده و طی آن، پروانه کاربرد علامت استاندارد به شرکت ایساکو اعطا شده است.
پیش‌تر گروه بهمن موفق به دریافت این نشان شده بود.
معاون خدمات پس‌از‌فروش شرکت ایساکو، در این باره گفت: این مجموعه در شرایط دشوار تحریم‌ها و محدودیت‌های اقتصادی، با تکیه بر تجهیزات پیشرفته، دانش فنی، تخصص داخلی و تعهد سازمانی، موفق شد الزامات سخت‌گیرانه سازمان ملی استاندارد ایران را در بالاترین سطح ممکن احراز کند.
رسول رمضانی افزود: این موفقیت، گامی موثر در جهت افزایش اعتماد مشتریان و تثبیت جایگاه ایران‌خودرو به عنوان پیشگام صنعت خودروی کشور است.
وی ادامه داد: از این پس، نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو می‌توانند از علامت استاندارد ملی ایران در ارایه خدمات پس‌از‌فروش بهره‌مند شوند.
رمضانی در پایان یادآور شد: تمام اقدامات ایساکو بر پایه ارتقای رضایت مشتریان است و این اقدام نیز در همین راستا، گامی مهم در جهت افزایش رضایت مشتریان و جلب اعتماد آن‌ها به خدمات پس‌ازفروش ایران‌خودرو محسوب می‌شود.
انتهای پیام/