خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اعزام تیم دو و میدانی نابینایان و کم بینایان به مسابقات لهستان

مهر | استان‌ها | شنبه، 22 تیر 1398 - 10:12
بوشهر- ‌ رئیس هیأت نابینایان و کم بینایان استان بوشهر از اعزام تیم منتخب دو و میدانی استان بوشهر به مسابقات بین المللی لهستان به عنوان نماینده کشورمان خبر داد.
استان،ورزشكاران،بوشهر،مسابقات،كشور

محمدرضا ابراهیم زاده صبح شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دو و میدانی کاران نابینا و کم بینای استان بوشهر از جمله بهترین ورزشکاران کشور هستند و با عناوین و افتخارات متعددی که پیش از این کسب نموده‌اند، بعنوان نماینده کشورمان در این مسابقات حضور خواهند داشت.
وی افزود: تیم اعزامی به تورنومنت ۹ روزه بین المللی لهستان در شهر بیدگوشچ این کشور متشکل از ۱۲ ورزشکار، مربی و کادر سرپرستی است که همگی از استان بوشهر هستند.
ابراهیم زاده با اعلام اینکه این مسابقات از ۲۴ تیرماه آغاز خواهد شد، تصریح کرد: سطح ورزشکاران سایر کشورهای حاضر در این مسابقات بسیار بالاست و امیدواریم ورزشکاران اعزامی استان که دوره آمادگی مناسبی را سپری کرده‌اند، همچون همیشه خوش درخشیده و باعث اعتلای نام استان بوشهر و کشور عزیزمان شوند.