تاخیر ۶ ساعته پرواز اربعین ایرلاین آسمان/ حبس مسافران در هواپیما
در حالی که طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشور باید تمامی نمایندگان ایرلاینها در فرودگاه برای پاسخ گویی به نیاز مسافران حضور داشته باشند، اما با وجود تاخیر بیش از ۶ ساعته نماینده شرکت هواپیمایی آسمان حضور نداشته وهمین موضوع باعث اعتراض آنها شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان؛ محبوبه کباری - همزمان با اوج گرفتن سفرهای اربعین و آغاز پروازهای اربعین بسیاری از شرکت های هواپیمایی پای کار آمده و اقدام به انجام پروازهای اربعین می کنند این در حالیست که با وجود آنکه برنامه ریزی شده شرکت های هواپیمایی با برنامه ریزی های لازم اقدام به پرواز کنند اما گزارش های مردمی حاکی از آن است که برخی از شرکت های هواپیمایی با تاخیرهای چندین ساعته اقدام به انجام پرواز می کنند که همین امر خود باعث شکایت و گلایه گی مسافران اربعین شده است.
در همین راستا یکی از مسافران پرواز آسمان که روز گذشته به نجف پرواز داشته است چندین ساعت تاخیر داشته و مسافران چندین ساعت در هواپیما حبس شده بودند که همین موضوع باعث شده که حال برخی از مسافران بد شود.
این مسافر اعلام کرده است که هواپیمایی آسمان هیچ پذیرایی از مسافران نکرده و همین موضوع باعث اعتراض مسافران شده است به طوری بیش از یک میلیون تومان در فرودگاه هزینه کرده ایم .
این در حالی است که امروز هم پرواز ایلام این ایرلاین بیش از چندین ساعت تاخیر داشته و باعث اعتراض مسافران شده است در صورتی که این ایرلاین به هیچ یک از سوالات مسافران پاسخ نداده است.
براساس این گزارش با وجود آنکه در این ایام حجم پروازهای اربعین افزایش یافته است و سازمان هواپیمایی کشوری هم اعلام کرده است که باید تمامی نمایندگان ایرلاین ها در فرودگاه ها برای پاسخ گویی به نیاز مسافران حضور داشته باشند اما در این شرایط نماینده شرکت هواپیمایی آسمان در این شرایط حضور نداشته و به سوالات مسافران پاسخی نداده است