خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 08 مرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

روابط‌عمومی‌ها سنگر اطلاع‌رسانی را به جهاد حرفه‌ای پیوند دهند - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 07 مرداد 1404 - 20:30
معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان با اشاره به تحولات گسترده در فضای رسانه ای کشور گفت: روابط عمومی ها باید با نگاهی جهادی وارد میدان اطلاع رسانی شوند واعتماد عمومی را ارتقا دهند.
رومينا،استان،اشاره،مجازي،تحولات،هماهنگي،تأكيد،فضاي،اجرايي،نقش

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازسمنان ، حسین رومینا عصر امروز در نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان سمنان، با گرامی‌داشت روز ملی مهارت و فنی‌وحرفه‌ای، خواستار مشارکت جدی دستگاه‌های اجرایی در ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی شد و نقش کلیدی روابط‌عمومی‌ها را در گفتمان‌سازی این موضوع، ضروری دانست.
وی با اشاره به تحولات پرشتاب رسانه‌ای و افزایش سطح مطالبات عمومی در بستر فضای مجازی، تصریح کرد: روابط‌عمومی‌ها باید با رویکردی نوین و حرفه‌ای وارد میدان شوند و تنها به انعکاس خبرهای رسمی بسنده نکنند، بلکه با ایجاد ارتباط زنده و تعاملی با افکار عمومی، اعتمادسازی را محور فعالیت‌های خود قرار دهند.
رومینا بر این باور است که فعالیت اثربخش در فضای مجازی نیازمند رصد دقیق تحولات و پاسخگویی سریع و شفاف به شایعات است.
به گفته او، روابط‌عمومی‌ها باید در تمامی پلتفرم‌های اجتماعی حضوری هدفمند داشته باشند تا بتوانند از شکل‌گیری گفتمان‌های مخرب جلوگیری کرده و روایت‌های صحیح را به جامعه انتقال دهند.
معاون روابط‌عمومی استانداری همچنین از روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی خواست در فعالیت‌های مشترک شورای هماهنگی استان، به‌ویژه کمیته‌های تخصصی، مشارکتی فعال داشته باشند و ایده‌های خود را برای تدوین شاخص‌های ارزیابی و سرفصل‌های آموزشی ارائه دهند.
وی ضمن اشاره به نقش محوری روابط‌عمومی‌ها در همراهی با ستاد کنگره بزرگداشت سه‌هزار شهید استان، هم‌افزایی و انسجام رسانه‌ای در این مناسبت را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های پیش‌رو دانست و تأکید کرد که همدلی رسانه‌ای می‌تواند تأثیرگذاری این رویداد بزرگ را دوچندان کند.
رومینا در پایان با اشاره به فرارسیدن روز خبرنگار، بر ضرورت تعامل سازنده روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها تأکید کرد و گفت: روابط‌عمومی‌ها و خبرنگاران مکمل یکدیگر در مسیر آگاهی‌بخشی هستند و نه رقیب؛ بنابراین، گسترش همکاری‌ها میان این دو حوزه، باید به‌عنوان یک راهبرد جدی دنبال شود.
انتهای پیام/363/