خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 07 مرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

درخواست‌های مرتبط با «بیمه تکمیلی» در صدر تماس‌های بازنشستگان در تیرماه ۱۴۰۴

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | سه شنبه، 07 مرداد 1404 - 09:00
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تحول سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری، اعلام کرد: در این ماه بیش از ۳۸ هزار تماس با مرکز برقرار شده که نشان‌دهنده تداوم ارتباط بازنشستگان با صندوق و پیگیری فعال مطالبات‌شان است.
تكميلي،صندوق،بيمه،بازنشستگان،پاسخگويي،درصد،قزويني،واريز،تيرماه

باشگاه خبرنگاران جوان- به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، قزوینی با اشاره به تحلیل آماری تماس‌ها و درخواست‌های ثبت‌شده از طریق تماس صوتی، اپلیکیشن صبا و وب‌سایت صندوق گفت: پس از موضوعات مربوط به بیمه تکمیلی، سوالات مرتبط با پرداخت وام و حقوق بازنشستگان، بیشترین سهم از تماس‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.
به گفته وی، در تیرماه امسال، ۳۱.۸ درصد تماس‌ها به بیمه تکمیلی، ۲۴.۵ درصد به وام، ۱۹ درصد به موضوع حقوق و مابقی تماس‌ها به سایر خدمات رفاهی و سایر درخواست‌های بازنشستگان عزیز اختصاص داشته است.
افزایش ۷۲ درصدی تماس‌ها درباره زمان واریز حواله بیمه تکمیلی
قزوینی گفت: موضوع «زمان واریز حواله بیمه تکمیلی» در صدر دلایل تماس‌ها قرار داشته و نسبت به ماه قبل با افزایش ۷۲ درصدی مواجه بوده است.
موضوعاتی مانند مرحله و زمان واریز وام ضروری، اطلاع از جزئیات حکم بازنشستگان، برقراری یا انصراف از بیمه تکمیلی، دریافت فیش حقوقی، و رتبه‌بندی نیز از دیگر موارد پرتکرار تماس‌ها بوده‌اند.
ارتقاء پاسخگویی دیجیتال؛ صبااپ همچنان فعال
وی با اشاره به ابزار‌های نوین پاسخگویی در صندوق بازنشستگی کشوری، افزود: در تیرماه امسال، بالغ بر ۹ هزار درخواست از طریق اپلیکیشن صبا و درگاه‌های غیرحضوری ثبت شد که عمده آن توسط کارشناسان پاسخ داده شده است.
نرخ رضایت ۸۱ درصدی از پاسخگویی اپراتور‌ها
قزوینی همچنین به نتایج رضایت‌سنجی تماس‌گیرندگان اشاره کرد و گفت: مطابق با نظرسنجی پس از تماس، ۸۱ درصد از تماس‌گیرندگان در تیرماه، عملکرد اپراتور‌ها را عالی ارزیابی کرده‌اند که نسبت به ماه‌های گذشته تغییر محسوسی نداشته است.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تحول سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری در پایان تاکید کرد: ارتقاء مداوم کیفیت پاسخگویی، تحلیل داده‌های رفتاری ذی‌نفعان، و توسعه خدمات دیجیتال، از اولویت‌های اصلی صندوق در مسیر تحول سازمانی و افزایش رضایت بازنشستگان بزرگوار است.