تمرکز تبلیغات فرهنگی یزد بر گفتمانسازی جوانی جمعیت - تسنیم
معاون فرهنگی شهردار یزد از تخصیص بیش از 30 درصد ظرفیت تبلیغات فرهنگی این سازمان به موضوعات ازدواج، فرزندآوری و جوانی جمعیت خبر داد.

مصطفی زارعزاده، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در یزد، در تشریح فعالیتهای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: این سازمان در چهار سال گذشته با اولویتبخشی به مسئله جمعیت، گامهای موثری در زمینه گفتمانسازی ازدواج، فرزندآوری و جوانی جمعیت برداشته است.
وی افزود: بیش از 30 درصد ظرفیت تبلیغات فرهنگی سازمان، بهطور مستقیم و غیرمستقیم به ترویج گفتمان جمعیت اختصاص یافته و کارگاههایی نیز در سطح کشوری با محوریت فرزندآوری در شهر یزد برگزار شده است.
زارعزاده تصریح کرد: این برنامهها با رویکردی علمی، اعتقادی و اجتماعی و با هدف آموزش استادان و کنشگران فرهنگی، در جهت تربیت نسلی تحولساز و هدایت فرهنگی جامعه شکل گرفتهاند.
وی با اشاره به ساختار سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، گفت: این سازمان بر پایه شش محور شامل فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، گردشگری، تبلیغات فرهنگی و آموزش شهروندی فعالیت میکند و با تکیه بر مشارکت مردمی و 40 نیروی متخصص، مأموریت خود را دنبال میکند.
معاون شهردار یزد تأکید کرد: رویکرد ما در حوزه تبلیغات، فرهنگی و مردمی است؛ هرچند امکان درآمدزایی از تبلیغات تجاری وجود دارد، اما سازمان آگاهانه از ورود به این حوزه خودداری کرده تا سلامت اجتماعی و فرهنگی شهر حفظ شود.
زارعزاده در پایان بیان کرد: ما تجربههای ملی و بینالمللی در حوزه جمعیت را نیز رصد کردهایم و در صورت انطباق با ارزشهای بومی، از آنها در برنامهریزیها و اجرای طرحهای فرهنگی بهره میگیریم.
انتهای پیام/781/