خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 31 تیر 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

هم‌افزایی سازمان راهداری و پلیس راهور خدمت‌رسانی بهینه به زوار اربعین را به همراه دارد

باشگاه خبرنگاران | اقتصادی | دوشنبه، 30 تیر 1404 - 21:52
رئیس سازمان راهداری، همکاری بین این سازمان و پلیس راهور فراجا را عاملی مهم در خدمت‌رسانی مناسب به مسافران نوروزی، انتقال حجاج و جابه‌جایی مسافران در جنگ ۱۲ روزه برشمرد و گفت: تداوم این هم‌افزایی در ایام اربعین، بستر مناسبی را خدمات‌رسانی بهینه به زائران فراهم خواهد آورد.
راهداري،حمل،نقل،سازمان،حوزه،پويش،اكبري،رانندگان،تأكيد،مديران ...

باشگاه خبرنگاران جوان - رضا اکبری معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری با تأکید بر حفظ ایمنی سفر‌های ناوگان حمل و نقل عمومی بین‌شهری، بر ضرورت نظارت بر مراکز معاینه فنی و کنترل عملکرد مدیران فنی شرکت‌های مسافربری بین‌شهری و برخورد با هرگونه تخلف احتمالی تأکید کرد.
اجرای پویش چشم به راهیم در ایام سفر‌های اربعین
وی از اجرای پویش چشم به راهیم با پیام «شیش دونگ برانیم» در ایام سفر‌های اربعین سال جاری خبر داد و افزود: این پویش با برپایی ایستگاه‌های صرف نوشیدنی در سطح محور‌های مواصلاتی به منظور ترغیب زوار به توقف و استراحت و ارتقای ایمنی سفر‌های زائران حسینی برگزار می‌شود.
اکبری خواستار برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی در اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح کشور متناسب با منابع اعتباری و رویکرد مدیریت بهینه منابع مالی شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی توجه به موضوعات مرتبط با حوزه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران را ضروری دانست و تأکید کرد: در حوزه نگهداری راه‌ها نیز توجه ویژه به راهداری محوری اهمیت بسیاری دارد.
رئیس سازمان بیان کرد: با به‌روزرسانی نرخ حمل و نقل بخشی از مطالبات رانندگان حوزه حمل کالا محقق شده و پیگیری‌ها در خصوص موضوعات دیگری همچون بیمه رانندگان و سهمیه سوخت ناوگان در حال انجام است.
اکبری به مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای توصیه کرد با حضور میدانی و برگزاری نشست‌های مشترکی با رانندگان و صنوف فعال در حوزه حمل و نقل، شنوای مطالبات فعالان این بخش باشند.
رئیس سازمان راهداری از ایجاد آرامش برای جامعه به عنوان نقش و وظیفه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یاد و اظهار کرد: اخلاق‌مداری، تلاش برای خدمت، صداقت، شفافیت، اعتمادسازی، برخورداری از قدرت تصمیم‌گیری به‌موقع، روحیه کار تیمی و همدلی از ویژگی‌های مدیران خدمت‌رسان است.
منبع: سازمان راهداری