خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 29 تیر 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

عملیات رسانه‌ای «ایران دلیران» در صداوسیمای خراسان جنوبی آغاز شد - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 29 تیر 1404 - 15:30
مدیرکل صداوسیمای خراسان جنوبی از آغاز عملیات رسانه ای «ایران دلیران» با هدف برنامه ریزی برای بازنمایی باشکوه دلاوری های مردم در دوران دفاع مقدس 12 روزه در صدا و سیمای استان خبر داد.
توليدات،مقدس،12،عمليات،دفاع،دليران،محتوايي،محوري،ايام،سراسري ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علیرضا آینه‌دار در نشست هماهنگی «عملیات رسانه‌ای ایران دلیران» که با هدف برنامه‌ریزی برای بازنمایی باشکوه دلاوری‌های مردم در دوران دفاع مقدس 12 روزه برگزار شد گفت: بهترین و شاخص‌ترین تولیدات رسانه‌ای استان‌ها در طول دفاع مقدس 12 روزه، یک‌بار دیگر از شبکه‌های سراسری بازپخش خواهد شد.
تمامی مراکز استانی باید بسته‌های محتوایی قوی، چند ساعته و متنوع از تولیدات خود در این ایام را آماده کنند تا در سطح ملی منتشر شود.
وی با تأکید بر نقش محوری رسانه ملی در ثبت و بازنشر حماسه مقاومت بیان کرد: این حرکت رسانه‌ای یک اقدام قرارگاهی و هماهنگ است.
استان خراسان جنوبی نیز باید نسخه اختصاصی خود از عملیات رسانه‌ای "ایران دلیران" را تدوین و اجرا کند.
تمام تولیدات باید از نظر محتوایی، ساختاری و فنی در سطحی باشند که شایسته پخش از شبکه‌های سراسری باشند.
مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی اظهار کرد: این روایت‌ها باید تاریخ استکبارستیزی مردم استان، لحظات درخشان، تاب‌آوری‌ها، همدلی‌ها، و ایثارگری‌ها را با زبان رسانه به تصویر بکشد.
وی تأکید کرد: تولیدات می‌تواند شامل برنامه‌های زنده رادیویی و تلویزیونی، گزارش‌های میدانی، گفت‌وگوهای کارشناسی، مستندهای کوتاه، کلیپ‌ها، نماهنگ‌ها، سرود، موسیقی، محتواهای مرتبط با شهدای اقتدار، شخصیت‌های قهرمان، وقایع مهم دفاع مقدس، آرامش‌بخشی در بحران‌ها و برنامه‌های سلامت و خانواده باشد.
همچنین حضور فعال سازمان‌ها و نهادهای مختلف از جمله حوزه هنری، سپاه، بسیج، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر نهادهایی که در این 12 روز کار رسانه‌ای داشتند، از دیگر محورهای این عملیات رسانه‌ای خواهد بود.
آینه دار افزود: تولیدات فاخر فضای مجازی، گزارش‌های ویژه از مراسم تشییع شهدا و تجمعات مردمی، از دیگر موضوعاتی است که باید به آن پرداخته شود.
اتحاد، انسجام و همبستگی مردم در آن ایام باید به‌عنوان پیام محوری در تمام تولیدات برجسته شود.
انتهای پیام/ 252