تقویت سیستم دولت الکترونیک در تأمین اجتماعی بوشهر
استاندار بوشهر از تقویت سیستم دولت الکترونیک در مجموعه تأمین اجتماعی استان بوشهر در راستای کاهش مراجعه مردم و بهبود خدمات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ارسلان زارع ظهر امروز در بازدید از اداره کل تأمین اجتماعی و مدیریت درمان این مجموعه با اشاره به نقش مهم تأمین اجتماعی در خدماترسانی به مردم گفت: تأمین اجتماعی نهادی مردمی است و بدیهی است که پویایی آن میز برخاسته از مردم است و صرفاً بیمهگر نیست بلکه زمینهساز توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور است.
وی از ابلاغ برنامههای تحولی 20 گانه در سازمان تأمین اجتماعی خبر داد و تصریح کرد: این تحول از جمله برنامه متناسبسازی حقوق مستمری بگیران و طرح هوشمندسازی دریافت لیست حق بیمه، اجرا شده که تأثیر بهسزایی در ارتقای کیفیت خدمات به مردم و ذینفعان داشته است.
استاندار بوشهر یادآور شد: کارکنان تأمین اجتماعی با اجرای طرح رضایتمندی مبتنی بر نظارت مردم و ارتقای نظام پاسخگویی و حسن خلق، میتوانند موجب رضایتمندی بیشتر جامعه هدف را فراهم کنند.
وی افزود: بیش از 850 هزار نفر از جمعیت استان بوشهر مخاطبان و خدمات گیرندگان تأمین اجتماعی هستند که در ماههای اخیر با تقویت سیستم دولت الکترونیک، شاهد کاهش مراجعه حضوری و بهبود خدماترسانی به ذینفعان هستیم.
زارع در بخشی دیگر از سخنان به طرح اصلاح ساختار مدیریتی درمان، طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع پرداخت و گفت: با اجرای این طرحها به افزایش سطح کیفی خدماترسانی در حوزه درمان امیدوارم و با تقویت تجهیزات و امکانات و احداث و توسعه ساختمانهای بخش درمان در استان، مطالبات مردم پاسخ داده میشود .
استاندار بوشهر همچنین از تقویت سیستم دولت الکترونیک در راستای کاهش مراجعه مردم و بهبود خدمات در اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر خبر داد.
انتهای پیام/