خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 25 تیر 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ظرفیت کم‌نظیر تبریز در حوزه لوازم خانگی - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 25 تیر 1404 - 09:30
استاندار آذربایجان شرقی، گفت: تبریز به عنوان یکی از قطب های مهم صنعتی کشور، در حوزه لوازم خانگی نیز ظرفیت های کم نظیری دارد.
نمايشگاه،تبريز،كشور،خانگي،لوازم،اهميت،توليد،سرمست،نمايشگاهي، ...

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، بهرام سرمست در حاشیه بازدید از نمایشگاه لوازم خانگی تبریز با تأکید بر اهمیت چند جانبه این رویداد، گفت: این نمایشگاه از سه منظر زمانی، مکانی و موضوعی حائز اهمیت است و برگزاری آن در شرایط فعلی، پیامی روشن از پویایی تولید، عزم فعالان اقتصادی و امید اجتماعی در استان و کشور دارد.
وی یادآوری کرد: این رویداد در شرایطی برگزار می‌شود که تنها چند روز از پایان جنگ 12 روزه تحمیلی گذشته و برگزاری چنین نمایشگاهی خود گویای این حقیقت است که تولیدکنندگان ما، با تمام توان پای کار هستند و مسئولان و مدیران دولتی نیز با تمام ظرفیت، پشتیبان تولید و اقتصاد کشورند.
استاندار آذربایجان‌ شرقی با اشاره به جایگاه مکانی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه بین‌المللی تبریز به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز نمایشگاهی کشور، پس از نمایشگاه بین‌المللی تهران، از جایگاهی ممتاز در سطح شمال‌غرب ایران برخوردار است؛ این نمایشگاه با برنامه‌ریزی دقیق و زمان‌بندی منظم، همواره میزبان رویدادهای متنوع در حوزه‌های مختلف بوده و جزو مراکز نمایشگاهی موفق کشور به شمار می‌رود.
سرمست افزود: تبریز به‌عنوان یکی از قطب‌های مهم صنعتی کشور، در حوزه لوازم خانگی نیز ظرفیت‌های کم‌نظیری دارد؛ پس از فرش تبریز که خود یک برند جهانی است، امروز شاهد حضور برندهای مطرح داخلی و منطقه‌ای در صنعت لوازم خانگی هستیم که در این نمایشگاه نیز مشارکت فعالی دارند.
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه 160 واحد تولیدی از آذربایجان شرقی و دیگر نقاط کشور حضور یافته‌اند، اظهار داشت: این میزان مشارکت در چنین شرایطی، نشانه‌ای روشن از پویایی تولید ملی و حضور مؤثر بخش خصوصی و صنعتی در عرصه اقتصاد مقاومتی است.
استاندار آذربایجان‌ شرقی، سومین محور اهمیت این نمایشگاه را از منظر موضوعی دانست و گفت: لوازم خانگی و اثاثیه منزل گرچه شاید در زمره مایحتاج اولیه خانوار قرار نگیرند، اما به‌عنوان نیازهای اساسی زندگی روزمره و با توجه به مزیت‌های رقابتی استان ما در این زمینه، اهمیت بالایی دارند؛ خوشبختانه در شرایط تحریم، برندهای ایرانی به‌ویژه در این حوزه توانسته‌اند به رشد قابل توجهی دست یابند و در این نمایشگاه نیز حضوری چشمگیر دارند.
سرمست، با اشاره به استقبال گسترده مردم از این نمایشگاه، تصریح کرد: سرجمع این سه بُعد – زمان، مکان و موضوع – نشان می‌دهد که هدف ما از برگزاری چنین رویدادهایی، بازگرداندن جریان عادی زندگی به جامعه، حفظ روحیه و تقویت امید در میان مردم است؛ استقبال پرشور مردم تبریز از این نمایشگاه نیز بیانگر این واقعیت است که روح زندگی و امید همچنان در بطن جامعه ما جاری است و مردم، در کنار تولید و تلاش، به آینده امیدوارند.
انتهای پیام/