روابط عمومیها باید خلاقیت، تحرک و آگاهی سیاسی داشته باشند - تسنیم
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه جنگ دشمن در ابعاد رسانه ای و فرهنگی ادامه دارد، گفت: روابط عمومی ها باید 3 ویژگی خلاقیت، تحرک و آگاهی سیاسی اجتماعی را در کار خود تقویت کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احسان جهانیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی روابط عمومیهای استان بوشهر بر توجه به تقویت امکانات روابط دستگاههای اجرایی تأکید و اظهار کرد: با توجه به اینکه روابط عمومی در کشور بیش از نیم قرن قدمت و سابقه دارد، اکنون به سن پختگی رسیده و انتظار داریم با وجود تکنولوژیهای نوین، تاثیرگذاری بیشتری در افکار عمومی داشته باشد.
وی با اشاره به تهاجم رژیم صهیونیستی به کشورمان افزود: اگر چه جنگ فیزیکی تمام شده ولی همچنان جنگ فرهنگی و رسانهای در افکار عمومی و فضاهای مجازی ادامه دارد و پیاده نظام دشمن با القای ناامیدی مردم و ایجاد نگرانی در جامعه تلاش میکند که باید رسانهها و روابط عمومیها با تولید محتوای مناسب، برای مقابله با این تهدیدات تلاش کنند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه روابط عمومی دستگاههای اجرایی در یک جنگ مداوم قرار دارند، خاطرنشان کرد: روابط عمومیها باید 3 ویژگی خلاقیت، تحرک و آگاهی سیاسی اجتماعی را در کار خود تقویت کنند.
جهانیان با اشاره به اینکه هر روابط عمومی در 3 حوزه ارتباطات، تبلیغات و اطلاعرسانی فعال است، ابراز کرد: افزایش دانش کارکنان و کارشناسان روابط عمومی موجبات ارتقای سطح کیفی فعالیتها میشود و مدیران باید در این مسیر تلاش بیشتری کنند.
انتهای پیام/