خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 24 تیر 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

روابط‌ عمومی‌ها باید خلاقیت، تحرک و آگاهی سیاسی داشته باشند - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 24 تیر 1404 - 13:12
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه جنگ دشمن در ابعاد رسانه ای و فرهنگی ادامه دارد، گفت: روابط عمومی ها باید 3 ویژگی خلاقیت، تحرک و آگاهی سیاسی اجتماعی را در کار خود تقویت کنند.
روابط،عمومي،بوشهر،تلاش،جنگ،اجتماعي،سياسي،جهانيان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احسان جهانیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ظهر امروز در نشست شورای‌ هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر بر توجه به تقویت امکانات روابط دستگاه‌های اجرایی تأکید و اظهار کرد: با توجه به اینکه روابط عمومی در کشور بیش از نیم قرن قدمت و سابقه دارد، اکنون به سن پختگی رسیده و انتظار داریم با وجود تکنولوژی‌های نوین، تاثیرگذاری بیشتری در افکار عمومی داشته باشد.
وی با اشاره به تهاجم رژیم صهیونیستی به کشورمان افزود: اگر چه جنگ فیزیکی تمام شده ولی همچنان جنگ فرهنگی و رسانه‌ای در افکار عمومی و فضاهای مجازی ادامه دارد و پیاده نظام دشمن با القای ناامیدی مردم و ایجاد نگرانی در جامعه تلاش می‌کند که باید رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها با تولید محتوای مناسب، برای مقابله با این تهدیدات تلاش کنند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در یک جنگ مداوم قرار دارند، خاطرنشان کرد: روابط‌ عمومی‌ها باید 3 ویژگی خلاقیت، تحرک و آگاهی سیاسی اجتماعی را در کار خود تقویت کنند.
جهانیان با اشاره به اینکه هر روابط عمومی در 3 حوزه ارتباطات، تبلیغات و اطلاع‌رسانی فعال است، ابراز کرد: افزایش دانش کارکنان و کارشناسان روابط عمومی موجبات ارتقای سطح کیفی فعالیت‌ها می‌شود و مدیران باید در این مسیر تلاش بیشتری کنند.
انتهای پیام/