«همه بازی» فرصتی برای دیده شدن بازیهای بازیسازان مستقل است
مدیر استودیو بازیسازی مدریک گفت: پویش «همه بازی» عاملی برای ایجاد فضای مثبت در راستای کاهش اضطراب و تنشهای روزمره در کودکان و نوجوانان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی بهفرراد مدیر استودیو بازیسازی مدریک با هشت بازی در پویش ملی «همه بازی» شرکت کرده است.
بهفرراد با اشاره به اینکه هدف اصلی برگزاری پویش «همه بازی» حمایت از مردم و ایجاد لحظات شادی و سرگرمی در روزهای سخت است، گفت: این حرکت به دنبال همراهی با کودکان و نوجوانان در شرایط پرتنش است تا با فراهم کردن فضایی مثبت، نگرانیها و استرسهای روانی را کاهش دهد.
وی ادامه داد: این حرکت توانسته با ارائه بازیهای متنوع، تجربهای مثبت برای کاربران فراهم کند و بسیاری از افراد را ترغیب به آشنایی با بازیهای ایرانی کند.
این فعال در صنعت بازیسازی موبایل گفت: هرچند تأثیر این پویشها بر بازیسازان مستقل در کوتاهمدت محدود است، اما فرصت دیده شدن و جذب مخاطب برای آنها فراهم شده است.
وی با اشاره به نقش چنین پویشهایی در شرایط بحرانی گفت: وجود برنامههای سرگرمکننده و همراهیهای همدلانه، به سلامت روان خانوادهها کمک کرده و نقش مؤثری در کاهش اضطراب و تنشهای روزمره دارد.
بهفرراد گفت: اطلاعرسانی گستردهتر و استفاده از ابزارهای متنوع تبلیغاتی برای جذب مخاطبان بیشتر را از عوامل مؤثر در بهبود اجرای این پویش به شمار میرود.
پویش ملی «همه بازی» با هدف ترویج نشاط، خلاقیت و سرگرمی سالم برای کودکان ایرانی آغاز به کار کرده است، تاکنون جامعه مخاطبی بیش از ۹ میلیون نفر را همراه پیامهای خود کرده است.
پویش «همه بازی» تلاشی ملی برای گسترش عدالت در دسترسی به بازیهای دیجیتال سالم و تقویت روحیه جمعی، خلاقیت و آموزش غیرمستقیم در بستر بازیهای موبایلی به شمار میرود.
این پویش همچنین بستری مناسب برای حمایت از بازیسازان ایرانی و معرفی ظرفیتهای بومی صنعت بازی در کشور است.