پرداخت حدود 11 همت خسارت توسط بیمه دانا از ابتدای سالجاری تاکنون - تسنیم
شرکت بیمه دانا با تاکید بر تعهد پایدار خود به بیمه گذاران، از ابتدای سال 1404 تاکنون (روز چهارشنبه 18 تیرماه 1404) بیش از 109 هزار میلیارد ریال (رقمی معادل 109.342.025.086.772 ریال) خسارت به مشتریان خود پرداخت کرده است.

شرکت بیمه دانا با تاکید بر تعهد پایدار خود به بیمهگذاران، از ابتدای سال 1404 تاکنون (روز چهارشنبه 18 تیرماه 1404) بیش از 109 هزار میلیارد ریال (رقمی معادل 109.342.025.086.772 ریال) خسارت به مشتریان خود پرداخت کرده است.
این رقم چشمگیر نشاندهنده توان مالی بالا و مسئولیتپذیری این شرکت در شرایط پیچیده و رقابتی بازار بیمه است.
به گزارش روابطعمومی بیمه دانا، این شرکت در سهماهه نخست سال 1404 نیز بیش از 91 هزار میلیارد ریال خسارت در رشتههای مختلف بیمهای به بیمهگذاران پرداخت کرده است.
بخش عمده خسارتهای پرداختی مربوط به سه رشته اصلی «شخص ثالث و مازاد»، «درمان تکمیلی» و «بدنه اتومبیل» بوده است.
مجموع خسارتهای پرداختشده در بهار 1404 به 91.344.206 میلیون ریال رسید که نسبت خسارت کلی برابر با 33.3 درصد برآورد شده است.
در میان رشتهها، بیمه درمان با پرداخت 48.539.195 میلیون ریال، سهم 53.1 درصدی از کل خسارتها را به خود اختصاص داده و نسبت خسارت آن 21.5 درصد است.
بیمه شخص ثالث و مازاد نیز با پرداخت 26.346.507 میلیون ریال، معادل 28.8 درصد از کل خسارتها، نسبت خسارت 97.3 درصد را ثبت کرده است.
رشته بدنه اتومبیل با پرداخت 5.687.619 میلیون ریال، حدود 6.2 درصد از مجموع خسارتها را شامل شده و نسبت خسارت آن 29.8 درصد اعلام شده است.
بررسی عملکرد سهماهه ابتدایی سال 1404 حاکی از پایبندی بیمه دانا به اصول فنی و پاسخگویی بهموقع به بیمهشدگان است.
این شرکت با مدیریت دقیق ریسک و تحلیل مستمر سبد بیمهای، در مسیر ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشتریان گام برمیدارد.
لازم به ذکر است از تاریخ 23 خرداد 1404، مصادف با آغاز حمله رژیم صهیونیستی، تاکنون حدود 2000 میلیارد تومان پرونده خسارت رسیدگی و پرداخت شده که نشاندهنده آمادگی و توان عملیاتی بالای این شرکت در مواجهه با شرایط ویژه است.
پرداختهای گسترده و بهموقع خسارتها، تأکیدی بر توان مالی و تعهد بیمه دانا در قبال بیش از سی میلیون نفر بیمهشده و بیمهگذار این شرکت بوده و نشاندهنده رویکرد حرفهای این شرکت در بازار بیمه کشور است.
بهرهمندی از نیروی انسانی متخصص، توسعه زیرساختهای دیجیتال و تمرکز بر بهبود تجربه مشتری، از جمله محورهای کلیدی این شرکت در مسیر خدمترسانی شایسته است.
انتهای پیام/