راهنمای سفارش تقویم رومیزی با قیمت مناسب؛ نکاتی قبل از سفارش
بهتر است قبل از سفارش تقویم رومیزی، اطلاعاتی در رابطه با نحوه سفارش و مراحل آن کسب کنید. در مطلب راهنمای سفارش تقویم رومیزی با قیمت مناسب نکاتی قبل سفارش با ما همراه باشید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تقویم رومیزی از آن دسته هدایایی است که در پایان سال توسط شرکتها، برای مشتریان و کارمندان در نظر گرفته میشود.
علت اصلی انتخاب تقویم رومیزی به عنوان هدیه پایان سال، مزایا و قیمت مناسب آن است.
با این حال اگر برای اولین بار قصد دارید تقویم رومیزی سفارش دهید، بی شک با چالشهایی روبرو خواهید شد، به ویژه اگر قصدتان تهیه تیراژ بالایی از تقویم رومیزی باشد.
به همین دلیل بهتر است قبل از سفارش تقویم رومیزی، اطلاعاتی در رابطه با نحوه سفارش و مراحل آن کسب کنید.
در مطلب راهنمای سفارش تقویم رومیزی با قیمت مناسب نکاتی قبل سفارش با ما همراه باشید.
صفر تا صد سفارش تقویم رومیزی و نکات کلیدی
تقویم رومیزی از کاربردیترین ابزارهای اداری به شمار میرود و روی میز هر کارمندی، یک تقویم رومیزی میبینید.
در طول روز از این وسیله استفاده شده و در زمان بندی و برنامه ریزی تأثیر بسزایی دارد.
کاربردهای مختلف این محصول، تقویم رومیزی را به یک گزینه عالی برای هدیه پایان سال تبدیل کرده است.
اما فرایند ثبت سفارش تقویم رومیزی و نحوه تولید آن به چه صورت است؟
چه زمانی برای ثبت سفارش تقویم رومیزی مناسب است و چطور باید آن را اختصاصی کنیم؟
در ابتدا بهتر است به زمان سفارش تقویم رومیزی بپردازیم.
تقویم سال جدید اواسط آبان ماه عرضه میشود و به محض عرضه آن، بسیاری از مشتریان شروع به ثبت سفارش میکنند.
تقویم رومیزی هدیه پایان سال است و در روزهای نزدیک به عید به کارمندان هدیه داده میشود، اما سفارش این محصول فرایندی طولانی دارد، به ویژه اگر تیراژ سفارش بالا باشد.
برای مثال اگر تیراژ سفارش بالای ۲۰۰۰ عدد باشد، چاپ تقویم رومیزی ممکن است تا ۲۰ روز کاری زمان ببرد و اگر شرکتی که قصد سفارش دارد دیر اقدام کند، ممکن است نتواند به موقع هدایا را به کارمندان یا مشتریان تحویل دهد.
به همین دلیل بهترین زمان برای ثبت سفارش تقویم رومیزی بین آبان ماه تا دی ماه است.
در این بازه زمانی تولیدکنندگان میتوانند سفارش را به موقع تحویل گرفته و در زمان مقرر به مشتری تحویل دهند.
در ادامه به مهمترین نکات در سفارش تقویم رومیزی اشاره میکنیم:
شناخت مخاطبان هدف و نحوه تعامل
انتخاب نوع تقویم رومیزی
طراحی داخل صفحات و نحوه تولید
زمان تعیین شده و هزینه سفارش
شناخت مخاطبان هدف و نحوه تعامل
این مورد تنها در زمینه سفارش تقویم رومیزی اهمیت ندارد و هر هدیه تبلیغاتی، نیاز به بررسی مخاطبان هدف و نوع تعامل آنها با محصول شما دارد.
به همین دلیل پیش از سفارش تقویم رومیزی، بهتر است مخاطبان هدف را بررسی کنید.
قصد دارید به چه افرادی هدیه دهید؟
آیا مخاطبان شما همان کارمندان شرکتتان هستند یا قصد دارید تقویم رومیزی اختصاصی شده را به مشتریان یا شرکای کاری نیز هدیه دهید؟
آیا میتوانید تمامی اطلاعات مورد نظرتان را روی کاور تقویم و داخل صفحات درج کنید؟
تمامی این موارد در تصمیم گیری کلی اهمیت دارند.
کاربرد مدل تقویم مورد نظر را بررسی کنید و نوع سفارشی سازی آن را در نظر بگیرید.
نحوه نمایش چنین مشخصاتی در نحوه تعامل با کاربر تأثیرگذار است، پس از این موضوع نیز غافل نشوید.
در صورتی که تقویم رومیزی را تنها برای کارمندان و محیط اداری سفارش میدهید، از تقویمهای مینیمال و ساده استفاده کنید که با محیط اداری انسجام و هماهنگی داشته باشد.
انتخاب نوع تقویم رومیزی
تقویمهای رومیزی و سررسید از نظر ابعاد، نوع صحافی و… با یکدیگر متفاوت هستند و تنوع بسیار زیادی در مدلهای آنها قابل مشاهده است.
ابتدا بررسی کنید که چه ابعادی از نظر شما مناسب است و نوع اختصاصی سازی در مدل مد نظر چگونه است.
برای مثال تقویمهای جلد سخت، با استفاده از فویل کوب یا طلاکوب قابل سفارشی سازی هستند، به گونهای که میتوانید نام و لوگوی خود را با هر اندازه و طبق دلخواه خود روی محصول چاپ کنید.
با توجه به اینکه بسیاری از تقویمهای رومیزی از پایه جلد سخت برخوردار هستند، میتوانید بخشی از مشخصات را روی پایه آنها چاپ کنید.
از طرفی به تقویمهای رومیزی خاص هم توجه داشته باشید، چرا که برخی از مدلها مانند تقویم یادداشت دار، برای محیط اداری مفیدتر هستند.
برخی دیگر از انواع تقویمهای اداری نیز جاخودکار دارند و برندهایی که چنین تقویمهایی را سفارش میدهند، در کنار آن یک خودکار تبلیغاتی به عنوان هدیه مکمل با تقویم رومیزی هدیه میدهند.
طراحی داخل صفحات و نحوه تولید
به طور کلی بهتر است برای طراحی کاور و صفحات از یک طراح گرافیک حرفهای کمک بگیرید.
طراحان گرافیک با استفاده از دانش و مهارت خود میتوانند صفحات تقویم رومیزی را مطابق با سلیقه شما و مد روز طراحی کنند.
میتوانید لوگوی خود را در هر صفحه از تقویم چاپ کنید و در دیگر صفحات به معرفی محصولات جدید شرکت، تاریخچه شرکت و دیگر عناصر مهم در تبلیغات بپردازید.
اگر قرار است تعداد زیادی تقویم رومیزی چاپ کنید، بهتر است فرایند تولید را به مراکز چاپ افست و چاپخانهها بسپرید، اما در صورتی که به تعداد کمی تقویم نیاز دارید، چاپ دیجیتال را انتخاب کنید.
زمان تعیین شده و هزینه سفارش
سفارشی سازی تقویم رومیزی در بودجه نهایی تولید تأثیرگذار است.
ممکن است شما تقویمی را انتخاب کنید که از نظر شما قیمت خوبی دارد و در نهایت بودجهای را برای سفارش آن تعیین کنید، اما در فرایند تولید تصمیم بگیرید پایه جلد سخت آن را سفارشی کنید یا طراحی داخلی آن را تغییر دهید.
از این رو هزینه بیشتری به فرایند چاپ اضافه شده و در صورتی که تیراژ سفارش شما زیاد باشد، هزینه چاپ ممکن است تا حد زیادی افزایش یابد.
به همین دلیل بهتر است پیش از سفارش، هزینههای اختصاصی سازی را نیز در نظر بگیرید.
در آخر به زمان تحویل تعیین شده توجه داشته باشید و ثبت سفارش را به صورتی برنامه ریزی کنید که محصولات را در زمان مناسبی تحویل بگیرید.
با توجه به حجم بالای سفارشات تقویم رومیزی در ماههای پایانی سال، بسیاری از مراکز تولید و چاپ با محدودیتهایی مواجه میشوند و در برخی موارد، سفارش با تأخیر روبرو خواهد شد.
برای جلوگیری از این اتفاق، میتوانید سفارش خود را یک یا دو ماه زودتر از پایان سال ثبت کنید تا از نظر زمان بندی با چالش مواجه نشوید.
سخن پایانی
تقویم رومیزی مانند سالنامه و سررسید یک هدیه تبلیغاتی ویژه پایان سال است.
فرایند تولید تقویم رومیزی شامل طراحی کاور و صفحات تقویم، اختصاصی سازی جلد و پایه، برآورد هزینه و چاپ محصول است.
در این مطلب به مهمترین نکات پیش از سفارش تقویم رومیزی اشاره کردیم.
در صورتی که قصد سفارش تقویم با تیراژ بالا دارید، پیشنهاد ما سپردن چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی به مراکز تولید و چاپخانهها است.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.