پایان موفق عملیات نجات 4 گردشگر گمشده در جنگلهای ابر شاهرود - تسنیم
تسنیم
|
استانها
|
دوشنبه، 16 تیر 1404 - 11:53
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: عملیات نجات چهار گردشگر که در جنگل ابر شاهرود گم شده بودند، با موفقیت به پایان رسید.
حسین درخشان در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در سمنان عنوان کرد: ساعت 19 و 45 دقیقه شامگاه یکشنبه، گزارشی مبنی بر مفقود شدن چهار نفر در منطقه "بلندآرام" واقع در جنگل ابر به هلال احمر اطلاع داده شد.
وی افزود: بلافاصله تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان از پایگاه ابر اعزام و عملیات جستوجو آغاز شد.
پس از حدود چهار ساعت تلاش مستمر، گردشگران گمشده شناسایی و توسط امدادگران به محل امن منتقل شدند.
درخشان با قدردانی از تلاشهای امدادگران خاطرنشان کرد: آمادگی و سرعت عمل تیمهای امدادی نقش مؤثری در نجات این افراد داشت و از گردشگران خواست پیش از ورود به مناطق جنگلی از وضعیت مسیر و تجهیزات مورد نیاز اطمینان حاصل کنند.
انتهای پیام/363/