لزوم شناخت خط تبلیغاتی دشمن و مرزبندی با آن
به گزارش مشرق، شهاب اسفندیاری در توئیتی نوشت:
خط تبلیغاتی دشمن را بشناسیم و با آن مرزبندی کنیم.
آنها دنبال این هستند که ما را دچار «خود سرزنشی» (Self Blaming) کنند تا حملهی غیرقانونی خود را توجیه کنند.
میخواهند القا کنند «شما کارهایی کردید که مستحق این تجاوز بودید».
تکرار خط تبلیغاتی دشمن (Talking Points) خطا است.
*بازنشر مطالب شبکههای اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکهها منتشر میشود.