خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 تیر 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ها در کیش کمتر از یکماه است - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 10 تیر 1404 - 19:53
رییس دادگستری کیش با تاکید بر اینکه پرونده های ارجاعی به مراکز قضایی در این جزیره در کمتر از سه ساعت بررسی و به شعب مربوطه منتقل می شوند، گفت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده ها در کیش کمتر از یک ماه است.
كيش،منطقه،آزاد،سازمان،قضايي،مديرعامل،برخط،كبيري،پيشتاز،تسريع

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، یاسین مطهری‌زاده روز سه‌شنبه در نشستی با محمد کبیری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به تعامل مثبت میان نهادهای اجرایی و قضایی در منطقه ، افزود: هم‌افزایی میان سازمان منطقه آزاد و دادگستری، موجب تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و بهبود روند خدمات‌رسانی شده است.
وی با بیان اینکه پرونده‌های ارجاعی در کمتر از سه ساعت بررسی و به شعب مربوطه منتقل می‌شوند، اظهار داشت: این امر نشانه‌ای روشن از نظم، دقت و پاسخ‌گویی سریع در امور قضایی است.
رییس دادگستری کیش با قدردانی از همراهی سازمان منطقه آزاد کیش در دوره‌های حساس، به‌ویژه در ایام تعطیلات نوروز و نیز در جریان حوادث جنگ 12 روزه تحمیلی، تصریح کرد:این سطح از هماهنگی، نقش مهمی در حفظ امنیت و آرامش شهروندان و گردشگران ایفا کرده است.
کیش پیشتاز برگزاری دادگاه‌های برخط است
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این نشست با تجلیل از نقش شهید بهشتی در تحول نظام قضایی کشور گفت: تفکر ژرف و آینده‌نگر شهید بهشتی نمادی از ظرفیت‌های انسانی انقلاب اسلامی بود؛ نخبگانی که با ورود به ساختارهای حکمرانی، بنیان‌گذار تحولاتی ماندگار در دستگاه قضا شدند.
محمد کبیری عملکرد مجموعه قضایی کیش را رضایت‌بخش دانست و افزود: کیش در استفاده از ظرفیت‌های نوین همچون برگزاری دادگاه‌های برخط پیشتاز است و این تحول نشان می‌دهد که عدالت نیز می‌تواند هم‌پای توسعه حرکت کند.
وی همچنین بر آمادگی کامل سازمان منطقه آزاد کیش برای پشتیبانی از توسعه زیرساخت‌های قضایی، تسریع رسیدگی به پرونده‌ها و ارتقاء کیفیت خدمات تأکید کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بیان داشت: در مواجهه با تهدیدهای بیرونی، بهترین پاسخ ما ارتقاء کیفیت خدمات به مردم است؛ در این مسیر، مسئولان باید با جدیت مضاعف عمل کنند؛ چرا که خدمت مؤثر، خود نوعی دفاع ملی است.
انتهای پیام/7558