خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 تیر 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

استاندار ایلام: رضایتمندی مردم باید محور تصمیم‌گیری‌های ادارات باشد - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 08 تیر 1404 - 14:13
استاندار ایلام با تأکید بر اینکه هیچ مراجعه کننده ای نباید در دستگاه های اجرایی استان برای دریافت یک امضا یا پاسخ، دچار سردرگمی شود، گفت: رضایتمندی مردم باید محور تصمیم گیری های ادارات باشد.
ايلام،سامانه،استان،استاندار،تأكيد،سازمان،كرمي،تجارت،خدمت،مراجعان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، احمد کرمی، استاندار ایلام، صبح امروز یکشنبه (هشتم تیر) به‌طور ناگهانی به سازمان صمت استان ایلام مراجعه کرد تا روند ارائه خدمات را از نزدیک بررسی کند و نظرات و مطالبات مردم را بشنود.
وی در جمع مدیران، کارشناسان و مراجعان گفت: رضایتمندی مردم باید محور اصلی تصمیم‌گیری‌های ادارات باشد.
کرمی همچنین بر لزوم حضور مدیران در میدان و ارتباط مستقیم با مردم تأکید کرد و گفت: آن‌ها باید دغدغه‌ها و نگرانی‌های شهروندان را درک کنند.
استاندار ایلام تأکید مرد: هیچ مراجعه‌کننده‌ای نباید در دستگاه‌های اجرایی استان برای دریافت یک امضا یا پاسخ، دچار سردرگمی شود.
نماینده عالی دولت در استان ایلام، در حین بازدید از سامانه جامع تجارت، این سامانه را یکی از ابزارهای کلیدی برای تسهیل تجارت و حمایت از فعالان اقتصادی معرفی کرد.
وی بر لزوم ایجاد فضایی امن و محترمانه برای سرمایه‌گذاران و بازرگانان تأکید کرد و گفت: سامانه جامع تجارت باید به‌عنوان راه‌حلی برای مشکلات فعالان اقتصادی عمل کند و نمونه‌ای از دولتی هوشمند، پاسخگو و شفاف باشد.
استاندار ایلام همچنین با قدردانی از زحمات کارکنان سازمان صمت، بر این نکته تأکید کرد که دستگاه‌های اجرایی استان باید در زمینه شفافیت، پاسخگویی و خدمت به مردم پیشتاز باشند.
وی افزود: هر مدیری که در این راستا قدم برندارد، از قطار خدمت جا خواهد ماند.
کرمی با تماس مستقیم با سامانه 124، عملکرد این مرکز را مورد ارزیابی قرار داد و به رضا محمدرحیمی، رئیس سازمان صمت استان، گفت: این سامانه باید به‌صورت 24 ساعته و بدون وقفه در خدمت مردم باشد و هرگونه اختلال یا تأخیر در پاسخگویی، نادیده گرفتن حقوق شهروندان است.
استاندار ایلام در ادامه بازدید با تعدادی از مراجعان گفت‌وگو کرد و با دقت به انتقادات و خواسته‌های آن‌ها گوش داد.
وی افزود: درهای سازمان باید همیشه به روی مردم باز باشد و فرآیندها باید به‌گونه‌ای طراحی شوند که شفاف، ساده و سریع باشند.
انتهای پیام/180/.