سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

میانگین زمان رسیدگی به شکایات اداری در سامانه فواد به ۳ ساعت کاهش یافت

مهر | استان‌ها | شنبه، 07 تیر 1404 - 15:24
قزوین - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قزوین از کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات مردمی در سامانه فواد به ۳ ساعت خبر داد و این سامانه را الگویی نوین در ارائه خدمات دولت الکترونیک دانست.
فواد،سامانه،قزوين،اداري،دولت،رحماني،پيگيري،سريع

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحمانی ظهر شنبه در نشست شورای تحول اداری استان قزوین اظهار کرد: سامانه فواد، که برای نخستین‌بار در دولت چهاردهم به‌صورت پایلوت در قزوین راه‌اندازی شده، با هدف افزایش پاسخ‌گویی و ارتقای بهره‌وری نظام اداری فعالیت می‌کند و تاکنون توانسته است رضایت مطلوبی از شهروندان جلب کند.
رحمانی با اشاره به تأثیر مثبت این طرح بر عملکرد مدیران و کارمندان دولت افزود: اجرای فواد می‌تواند نقش بسزایی در افزایش اعتماد عمومی به ساختار اداری کشور ایفا کند و به عنوان ابزار نظارتی مؤثر، رفتار کارگزاران دولت را در راستای کرامت ارباب‌رجوع بهبود بخشد.
او تأکید کرد: کارکنان دستگاه‌های اجرایی باید حفظ حرمت مراجعان را سرلوحه کار خود قرار دهند و از تعویق بی‌دلیل در پاسخ‌گویی به مطالبات مردم اجتناب کنند؛ زیرا پیگیری سریع و دقیق مسائل مردم از مهم‌ترین شاخص‌های رضایت‌مندی است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین تصریح کرد: تمامی شکایات ثبت‌شده در سامانه فواد به طور دقیق و سریع بررسی و رسیدگی می‌شود و مردم می‌توانند با اطمینان، مشکلات خود را از طریق این سامانه پیگیری کنند.
وی در پایان یادآور شد: شفافیت فرآیند رسیدگی و نتایج ملموس آن از عوامل مهم موفقیت این طرح محسوب می‌شود.