خدمترسانی بیوقفه بیمه سلامت ری با سامانههای غیرحضوری فعال
ری - رئیس اداره بیمه سلامت ری از تداوم خدمترسانی بیوقفه به بیمهشدگان در این شهرستان خبر داد و گفت:سامانههای خدمات غیرحضوری سازمان بیمه سلامت با پایداری کامل در حال ارائه خدمت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کهزادی، در جمع خبرنگاران، با اشاره به پایداری سامانههای الکترونیک بیمه سلامت اظهار داشت: با توجه به محدودیتهای اعمالشده و غیرفعال بودن برخی موتورهای جستوجو، دسترسی مستقیم به سامانههای خدمات غیرحضوری شهروندی از طریق آدرس csp.ihio.gov.ir و سامانه نسخهنویسی الکترونیک از طریق نشانی eservices.ihio.gov.ir/nrx برای عموم شهروندان امکانپذیر است.
وی افزود: همچنین امکان جستوجوی این سامانهها از طریق موتورهای جستوجوی داخلی نیز فراهم شده است.
کهزادی ادامه داد: تمامی سامانههای خدمات غیرحضوری سازمان بیمه سلامت، بهویژه سامانه استعلام استحقاق درمان از طریق کد دستوری ۱۶۶۶ ۱#، تمدید اعتبار بیمه، و بررسی نسخ الکترونیک از طریق سامانههای معرفیشده، بدون هیچگونه اختلالی در سراسر کشور فعال و در حال خدمترسانی به بیمهشدگان هستند.
رئیس اداره بیمه سلامت ری خاطرنشان کرد: درگاههای ارتباطی سازمان شامل تارنمای رسمی ihio.gov.ir و همچنین سامانه صوتی ۱۶۶۶ به صورت شبانهروزی آماده پاسخگویی به درخواستهای غیرحضوری بیمهشدگان است.
کهزادی با تأکید بر تداوم خدمترسانی به بیمهشدگان تصریح کرد: در شرایط فعلی، تلاش ما بر ارائه خدمات بهینه و همراهی با بیماران است.
رئیس اداره بیمه سلامت ری افزود: تمدید خودکار پوشش بیمهای بیمهشدگان رایگان انجام شده و تمهیدات لازم برای تأیید دارو و تشکیل پرونده دارویی نیز بهصورت غیرحضوری پیشبینی شده است.
به گفته رئیس اداره بیمه سلامت شهرری، بیمهشدگان محترم میتوانند با ارسال مدارک و مستندات بیماری خود از طریق پیامرسان «بله» به شماره ۰۹۹۳۴۴۶۶۰۱۵ نسبت به پیگیری امور دارویی خود اقدام کنند.