رشد ۳۰ درصدی رجوع مردم به پلتفرمهای مجازی؛ از ادعیه تا فیلم و سریال
پلتفرم ها و سرویس های ایرانی در چند روز گذشته و از زمان آغاز جنگ تحجیلی رژیم صهیونیستی با افزایش تقاضا و رشد چند برابری مواجه شدهاند.

به گزارش خبرنگار مهر، تحقیقات در روزهای اخیر نشان میدهد که مراجعه مردم طی یک هفته اخیر به تلویزیون، فضای مجازی و پلتفرمها تا حد بالایی افزایش یافته است.
بسیاری از مردم در چند روز اخیر اخبار خود را از صداوسیما، شبکههای سراسری و به ویژه شبکه خبر دریافت کردهاند، رصد کاملتری از برنامههای تلویزیون داشتهاند و بیشتر به دنبال دریافت خبرها و محتوای مورد نیاز خود از شبکهها بودهاند.
در عین حال به همین نسبت رجوع مخاطب به پلتفرمها نیز بیشتر شده است.
بر اساس یک داده کاوی معتبر در چند روز گذشته بهرهگیری مردم از پلتفرمها و برخی سرویسهای فضای مجازی رشدی چند برابری داشته است.
در این چند روز مخاطبان هم فیلم و سریالهای بیشتری را از پلتفرمها جستجو کردند و هم سراغ سرویسهای مورد نیاز برای ادعیه رفتهاند.
براساس آماری که یک داده کاوی معتبر نشان میدهد فیلیمو و آپارات رشد ٣۵ درصدی مصرف روزانه را داشتهاند.
گپفیلم با دوبله اختصاصی و انتشار رده اول این حوزه را داشته که افزایش سه برابری دوبله را داشته است.
همچنین نماوا بعد از رفع مسدودی به مخاطب پیش از مسدود شدن توسط مقام قضائی بازگشته و پلتفرمهای نماشا، فیلمنت و هاشور با ۳۰ درصد افزایش مخاطب مواجه شدهاند.
از دیگر سرویسهایی که با رشد تقاضا مواجه بوده، پلتفرم تقویمی باد صبا است که در مراجعه به ادعیه رشد سه برابری داشته است.
گزارشها درباره سایر پلتفرمها در گزارش بعدی ارائه میشود.