خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 20 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پاسخگویی به شکایات در کمتر از 3 ساعت در آبیک

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 19 خرداد 1404 - 09:13
شهردار آبیک، گفت: با اجرای طرح تحول نظام اداری "فواد"، در کمتر از سه ساعت شکایات و گزارش های مردمی رسیدگی می شود.
طرح،آبيك،پاسخگويي،فواد،شكايات،شهروندان،مؤثر،اداري

سعید وزیری‌نژاد، شهردار آبیک در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آبیک، اظهار کرد: مردم هدف اصلی مسئولان هستند و در مسیر خدمات‌رسانی به همشهریان آبیکی برقراری پل ارتباطی مورد اهمیت است.
وی اهداف اصلی اجرای طرح فواد را شامل بهبود کیفیت خدمت‌رسانی، رسیدگی سریع و آنی به درخواست‌ها و مطالبات شهروندان، ارتقای فرهنگ پاسخگویی در دستگاه‌های اجرایی و همچنین جلب اعتماد و رضایت مردم از نظام اداری برشمرد.
شهردار آبیک عنوان کرد: این طرح به دنبال تقویت فرآیندهای پاسخگویی، افزایش شفافیت و استفاده از فناوری‌های نوین برای رسیدگی به فوریت‌ها است.
وزیری‌‌نژاد اصلی‌ترین هدف اجرای این طرح را ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان آبیکی و کاهش زمان پاسخگویی به درخواست‌ها و شکایات ایشان از دستگاه‌های خدمت‌رسان عنوان کرد و افزود: با سامانه فواد دسترسی مردم به مسئولان تسهیل شده و شکایات خود را می‌توانند با رعایت محرمانگی ارسال کنند.
شهردار آبیک با تأکید بر ضرورت سرعت و دقت در پاسخگویی به شکایات اداری شهروندان از سوی مدیران شهرداری آبیک تصریح کرد: طرح فوریت‌های اداری (فواد) به‌عنوان یک طرح نوین با هدف استقرار نظام پاسخگویی فوری، دقیق، مسئولانه و مؤثر به درخواست‌ها و شکایات شهروندان در مدت‌زمان حداکثر سه ساعت، اجرا می‌شود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: طرح فواد علاوه بر کاهش زمان پاسخگویی، به‌دنبال ایجاد بستر ارتباطی مؤثر و مستمر میان سطوح مختلف مدیریتی است.
وزیری‌نژاد، ارتباط مؤثر و هماهنگ میان مدیران ارشد و میانی، جهت ارائه گزارش‌ به‌ موقع را از جمله مزایای این طرح برشمرد و بیان کرد: امید است با اجرای این طرح در حوزه مدیریت شهری آبیک نظرات مردم بیش از پیش راهگشا شود.
انتهای پیام/