خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 18 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

افزایش بهبود نظم و خدمات‌رسانی مطلوب به زوار اربعین حسینی

مهر | اجتماعی و حوادث | شنبه، 17 خرداد 1404 - 19:35
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران، بر افزایش ضریب ایمنی، بهبود نظم و خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و زوار در ایام پیش‌رو و اربعین حسینی تأکید کرد.
سازمان،زوار،مسافري،ايام،مديريت،اربعين،مديرعامل،غرب،شهر،تهران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران، حمیدرضا رحمانی مدیرعامل سازمان پایانه‌ها در شورای معاونین و مدیران سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران که در سالن جلسات پایانه مسافربری غرب برگزار شد با اشاره به پروژه محصورسازی پایانه‌های غرب و جنوب، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های پیش‌روی سازمان پایانه‌ها، محصورسازی سکوی مسافری پایانه‌های مسافربری جنوب و غرب است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های سازمان برای زائرین حسینی در ایام اربعین، گفت: خدمات‌رسانی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین از مهم‌ترین مأموریت‌های سازمان پایانه‌هاست که با جدیت و اهتمام ویژه دنبال می‌شود و در این راستا، باید هماهنگی کامل و مستمر با سازمان راهداری، پلیس راهور، هلال‌احمر و دیگر نهادهای ذی‌ربط به‌منظور تسهیل جابه‌جایی زوار انجام و تمامی تمهیدات لازم برای برقراری نظم، امنیت و ارائه خدمات رفاهی مطلوب در پایانه‌ها اتخاذ شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران، تأکید کرد: باتوجه به حجم بالای زوار در این ایام، باید برنامه‌ریزی‌های دقیق، منسجم و هماهنگی لازم با اداره کل راهداری جهت افزایش ظرفیت جابه‌جایی، مدیریت ترافیک و ارتقای سطح خدمات رفاهی انجام شود تا خللی در روند خدمات‌دهی به زوار ایجاد نشود.
رحمانی ادامه داد: همچنین، بازنگری و به‌روزرسانی سیستم‌های تأسیساتی پایانه‌ها تا پیش از آغاز ایام اربعین به‌منظور افزایش کارایی و کیفیت خدمت‌رسانی در دستور کار قرار گیرد.
وی تصریح کرد: هدف سازمان پایانه‌ها فراهم‌آوردن محیطی امن، منظم و باکیفیت برای تمامی مسافران و زائران است تا با تلاش جمعی و همکاری همه‌جانبه بتوانیم نقش مؤثری در تسهیل و بهبود سفرهای زوار و سایر اقشار ایفا کنیم.
در پایان این جلسه نیز از خدمات مژگان وارسته و رضا مسعودنیا از همکاران بازنشسته این سازمان از سوی مدیرعامل سازمان تقدیر شد.