سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نقش کلیدی تله‌متری و GIS در ارتقای سامانه ۱۲۲ آبفا

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 12 خرداد 1404 - 22:53
گرگان - دبیر مرکز ملی ارتباط با مشتریان شرکت آبفا در بازدید از زیرساخت‌های گلستان، استفاده از فناوری‌هایی چون تله‌متری و GIS را عامل مؤثر در استقرار نسل پیشرفته سامانه ۱۲۲ دانست.
شركت،فاضلاب،مسئول،ارتباط،مركز،آب،كشور،مشتريان،بازديد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی سوری دبیر و مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به همراه حامدی مدیر گروه دفتر روابط عمومی طی حضور دو روزه در استان گلستان، ضمن بازدید از اکیپ‌های حوادث و اتفاقات، سامانه ۱۲۲، تانکرهای آبرسان، از مرکز تله متری شهرستان گرگان بازدید کردند.
در این بازدید، دبیر و مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ابفا کشور با تاکید بر اهمیت ارتباط دوسویه با مردم، گفت : بکارگیری زیرساخت‌هایی همچون GIS و تله متری، نقش کلیدی در استقرار نسل پیشرفته ۱۲۲ ایفا می‌کنند.
وی در بخش دیگری گفت: ارزش ویژه نشان تجاری ۱۲۲، دارایی شرکت‌های آب و فاضلاب است که مؤثر از میزان اعتبار، پاسخگویی بر خط و سطح عملیاتی و رسیدگی به درخواست‌ها در نگاه مردم است.
وی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در چند ماه اخیر، سامانه رصد و پایش ناوگان خدمت رسانی را به مشابه چشم شرکت دانست و ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته، خواستار تعمیم این نظارت یکپارچه به تمامی استان شد.
سوری همچنین افزود: مشکلات یک شرکت عمدتاً درون یک شرکت است و راه حل های آن نیز بیشتر در داخل یک شرکت و در ذهن پرسنل آن شرکت است.
دبیر و مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: با تشکیل اتاق فکر و ایجاد انگیزه می‌توان به سهولت بزرگترین مشکلات را با همدلی حل کرد.
این مقام مسئول گفت: پرسنل یک شرکت وقتی بتوانند اثربخشی خود را در سیستم ایفا کنند، علاوه بر احساس مفید بودن، می‌توانند به سهولت دوران گذر مشکلات را تسهیل و شرکت را به بلوغ سازمانی نزدیک کنند.