خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 11 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آسیب‌های اجتماعی مدارس کردستان مستندسازی شده است

مهر | استان‌ها | شنبه، 10 خرداد 1404 - 11:17
سنندج- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: این ستاد آسیب‌های اجتماعی مدارس کردستان را به صورت پژوهشی مستندسازی کرده است و آن را در اختیار آموزش و پرورش استان قرار می‌دهد.
ستاد،آموزش،پرورش،نهي،منكر،معروف،كردستان،حسيني،مدارس،موضوع

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اصغر حسینی صبح شنبه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، ستاد امر به معروف و نهی از منکر را یک نهاد فراجناحی دانست و اظهار کرد: این ستاد از نیروهایی که برای اهداف نظام اسلامی گام برمی‌دارند، استقبال می‌کند.
وی افزود: بسیاری از اقشار جامعه ماهیت ستاد را نمی‌شناسند و تصور می‌کنند مأموریت ستاد تنها به رسیدگی موضوع حجاب ختم می‌شود.
حسینی تصریح کرد: با توجه به اینکه آسیب‌های اجتماعی مدارس نسبت به گذشته در حال رشد است نیاز است آموزش و پرورش به موضوع پرورشی در مدارس توجه بیشتری داشته باشد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، گفت: دانش‌آموزان برخی مناطق حاشیه‌نشین در مسئله معیشت مشکل دارند و طبق بررسی‌هایی که انجام شده است اغلب این دانش‌آموزان بدون خوردن صبحانه سر کلاس درس حاضر می‌شوند و قطعاً این وضعیت، روی یادگیری و آموزش آنها تأثیر منفی خواهد داشت.
وی افزود: برای جلوگیری از رشد آسیب‌های اجتماعی در داخل مدارس، ستاد امر به معروف و نهی از منکر آماده همکاری با آموزش و پرورش استان و ارائه راهکار است.
حسینی عنوان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان بسیاری از آسیب‌های اجتماعی مدارس کردستان را به صورت پژوهشی مستندسازی کرده است و آن را در اختیار مدیران آموزش و پرورش استان قرار خواهد داد.
سخنان معظم‌له نقشه راه آموزش و پرورش است
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان نیز در این دیدار اظهار کرد: در دیداری که ۲۷ اردیبهشت امسال با مقام معظم رهبری داشتیم ایشان به صراحت روی موضوع پرورشی تأکید داشتند و بدون شک این مهم، فصل الخطاب و نقشه راه آموزش و پرورش است.
سید فواد حسینی با بیان اینکه علاقمند به ارتباط سازمانی و همکاری دو جانبه در خصوص مسائل فرهنگی و تربیتی با ستاد امر به معروف و نهی از منکر هستم، اضافه کرد: ارتباط دو سویه آموزش و پرورش و ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید بر اساس یک رویه مشترک باشد و منتج به یک نتیجه مثبت شود.