وزیر ارتباطات: شکایت کنید، زیر ۲ ساعت پاسخ بگیرید
به گزارش مشرق، ستار هاشمی، وزیر ارتباطات در توئیتر نوشت:
سامانه فواد آغاز فصل جدیدی از خدمات دولت الکترونیک است که وزارت ارتباطات با همکاری سازمان اداری استخدامی و سایر نهادها و بخشها اقدام به پیادهسازی آن نموده و سرعت رسیدگی به شکایات آن طبق اعلام مسئولین به زیر ۲ ساعت رسیده است.
این طرح در استان قزوین آغاز شده و در دیگر استانها نیز پیادهسازی خواهد شد.
کاربران میتوانند در مواردی همچون شفاف نبودن قوانین یا فرایند خدمت، پاسخگو نبودن سامانههای خدماتی، تأخیر در باز کردن در ادارهها، حضور نداشتن کارمندان و حتی ارجاع کار به روزهای آینده، گزارش خود را ثبت کنند.