رسیدگی به شکایات مردم از کارمندان ادارات در سامانه «فواد» سرعت گرفت
مهر
|
دانش و فناوری، سیاسی
|
شنبه، 10 خرداد 1404 - 00:58
ستار هاشمی با اشاره به راه اندازی پایلوت سامانه «فواد» دراستان قزوین برای رسیدگی به شکایات مردم از کارمندان ادارات گفت:سرعت رسیدگی به شکایات از طریق این سامانه به کمتر از ۲ ساعت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار متن کوتاهی در شبکه اجتماعی ایکس درباره «سامانه فواد» نوشت: ️سامانه فواد آغاز فصل جدیدی از خدمات دولت الکترونیک است که وزارت ارتباطات با همکاری سازمان اداری و استخدامی و سایر نهادها و بخشها اقدام به پیادهسازی آن نموده و سرعت رسیدگی به شکایات آن طبق اعلام مسئولین به زیر ۲ ساعت رسیده است.
وی افزود: این طرح در استان قزوین آغاز شده و در دیگر استانها نیز پیادهسازی خواهد شد.