خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 09 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

10 میلیارد تومان اعتبار برای سوپرمارکت‌های همکار - تسنیم

تسنیم | بازار | چهارشنبه، 07 خرداد 1404 - 18:29
اسنپ مارکت، پشتیبان اصلی توسعه اقتصادی سوپرمارکت های محلی در کشور
اقتصادي،فروشندگان،برتر،راهبر،آنلاين،نما،گردهمايي،مديريت،همكا ...

در گردهمایی اخیر اسنپ‌مارکت، مدیران این پلتفرم ضمن تقدیر از فروشگاه‌های برتر، از برنامه‌های حمایتی متنوعی برای رشد اقتصادی و توسعه بازار آنلاین رونمایی کردند.
کامران روستا، راهبر اجرایی فروشگاه‌های تحویل فوری اسنپ‌مارکت، با ارائه آمار رشد 40 درصدی سالانه و جذب میلیون‌ها کاربر جدید گفت:
این رشد و توسعه در پلتفرم اسنپ‌مارکت در حالی رقم می‌خورد که بسیاری از کسب‌وکارها با چالش‌های اساسی در وضعیت اقتصادی‌شان روبه‌رو هستند، کسب‌وکارهای زیادی در این شرایط مجبور به کوچک‌تر کردن دامنه فعالیت‌ یا حتی پایان دادن به فعالیت‌های اقتصادی شده‌اند.
ماهیت فعالیت اقتصادی برای فروشگاه‌های همکار در پلتفرم‌ها تغییر کرده است در حال حاضر برخی فروشگاه‌های همکار ما تا 60 درصد از درآمدشان از محل فروش آنلاین رقم می‌خورد.»
روستا، ضمن اشاره به تغییر ماهیت فعالیت‌های اقتصادی، گفت: «اقتصاد دیجیتال نیازمند شفافیت و مشارکت داده‌محور است.
ما تلاش می‌کنیم فروشگاه‌ها را به ابزارهای لازم برای رشد اقتصادی مجهز کنیم.»
محمد نادری افشار، راهبر تیم مدیریت فروشگاه‌ها، نیز با اشاره به نسخه جدید نرم‌افزار نما و طرح‌های اعتباری جدید گفت:
«تورم و افزایش مکرر قیمت‌ها، فروشندگان کالاهای تند مصرف را با چالش‌های زیادی در تامین سرمایه در گردش مواجه کرده است.
ما از سال گذشته ارائه تسهیلات به فروشگاه‌ها را در دستور کار قرار دادیم تا به جریان نقدینگی در شرایط دشوار اقتصادی کمک کنیم.
تسهیلات مالی تا سقف 10 میلیارد تومان که امسال در ادامه برنامه‌های سال گذشته برای فروشندگان برتر در نظر گرفته‌ایم، نشان‌دهنده جدیت اسنپ‌مارکت در حمایت مالی از فروشگاه‌ها و مشارکت در تامین سرمایه در گردش آن‌هاست.»
در ادامه راهبر تیم مدیریت فروشگاه‌ها، از نسخه جدید نرم‌افزار مدیریت فروشگاهی «نما» رونمایی کرد و افزود:
«امکانات جدید نما، قابلیت مشاهده شاخص‌های کلیدی عملکرد، رتبه‌بندی و دریافت گزارش‌های عملیاتی را برای هر فروشگاه فراهم می‌کند.
پویا رستگار، مدیرعامل اسنپ‌مارکت، درباره آینده همکاری با فروشگاه‌ها در اسنپ‌مارکت گفت:
«ما هنوز در آغاز راه توسعه بازار آنلاین هستیم و باور داریم آینده این صنعت تنها با همکاری، همفکری و رشد هم‌زمان فروشگاه‌ها و پلتفرم محقق می‌شود.»
رامین لایقی، مدیرعامل اسنپ‌مارکت، هم در جمع‌بندی این گردهمایی، ضمن ابراز خرسندی از شکل‌گیری ارتباط نزدیک با فروشندگان گفت: «شکل‌گیری ساز و کار رتبه‌بندی فروشگا‌ه‌های برتر از روز اول همکاری ما با فروشگاه‌ها برای‌مان بسیار پراهمیت بود.
چرا که داشتن متر و معیار برای عملکرد فروشندگان به معنی نهادینه کردن کیفیت و بالا بردن سطح خدمات در کل پلتفرم ماست و منجر به بهبود مستمر خدمات ما به کاربران خواهد شد.»
در پایان این گردهمایی از فروشندگان برتر پلتفرم اسنپ‌مارکت، تقدیر شد.
انتهای پیام/