لزوم تحول در روابطعمومیها از رویکرد سنتی به مدرن
تبریز- شکری خانقاه با تاکید بر لزوم تحول در روابطعمومیها از رویکرد سنتی به مدرن گفت: وجود پیوست فرهنگی و رسانه ای، لازمه موفقیت ارتباطات است.

به گزارش خبرنگار مهر، گردهمایی تخصصی روابطعمومیهای دستگاههای اجرایی آذربایجانشرقی با حضور مدیران، کارشناسان و فعالان این حوزه، صبح شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۴، با سخنرانی حمید شکری خانقاه، نویسنده کتاب برنامهریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی و مشاور عالی ارتباطات در پردیس فرهنگ و رسانه شهرداری تبریز برگزار شد.
شکری خانقاه در این مراسم بر لزوم تحول در روابطعمومیها از رویکرد سنتی به مدرن تأکید کرد و گفت: روابطعمومی موفق، تنها به اطلاعرسانی اکتفا نمیکند، بلکه باید با برنامهریزی راهبردی، نفوذ در افکار عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی سازمان را ممکن سازد.
وی همچنین داستانپردازی و سناریونویسی را از حلقههای مفقوده بسیاری از روابطعمومیهای کشور دانست و خواستار بهکارگیری فناوریهای نوین ارتباطی در این حوزه شد.
شکری خانقاه وجود پیوست فرهنگی و رسانهای را لازمه موفقیت ارتباطات دانست و افزود: مسئله محوری و راه حل پروری یکی از پارادایمهای طلایی روابط عمومی موفق است.
گفتنی است در این همایش مطالبی در خصوص ارتقای جایگاه روابطعمومیها در مدیریت ارتباطات راهبردی سازمانها و بررسی چالشها و فرصتهای حوزه روابط عمومی در شرایط کنونی کشور مطرح شد.