خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 28 اردیبهشت 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

روابط عمومی‌ها هنرمندانه و خلاقانه با رسانه‌ها تعامل کنند - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 28 اردیبهشت 1404 - 09:13
مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل، گفت: در عصر دیجیتال و تحولات رسانه ای، شایسته است روابط عمومی ها در برخورد با رسانه ها خلاقانه همراه با نوآوری وارد عمل شده و تعامل داشته باشند.
روابط،عمومي،اجرايي،عملكرد،مديران،انعكاس،اردبيل،يادآور،كارهاي ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سید محسن لطیفی شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری که با محوریت روز روابط عمومی‌ها در سالن همایش‌های کتابخانه مرکزی اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: فراتر از تعریف و توصیفی که در کتاب‌ها برای روابط عمومی‌ها برشمرده شده، ما شرایط خوبی را در دستگاه‌های اجرایی برای روابط عمومی و امر اطلاع‌رسانی شاهد نیستیم.
وی تصریح کرد: بهتر است با رفع این آسیب، مدیران دستگاه‌های اجرایی افراد توانمند، خلاق، صبور و در عین حال پرتلاش را برای مجموعه روابط عمومی برگزینند تا عملکرد دستگاه‌‌های اجرایی نمود و جلوه‌ای متفاوت پیدا کند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل از رسانه‌ها و صدا و سیما به عنوان حلقه رابط دستگاه اجرایی و روابط عمومی یاد کرد و گفت: روابط عمومی باید در جایگاه مشاور امین برای مدیران باشد و فراتر از کارهای معمول، سعی کند تا زمینه را برای انعکاس عملکرد و واقعیت‌ها در قالب بیان مطالب تأثیرگذار و هنرمندانه به انجام برساند.
لطیفی پرهیز از کارهای جزیره‌ای را در روابط عمومی‌ها یادآور شد و خاطرنشان کرد: افراد حاضر در این مسئولیت باید خلاقانه وارد عمل شده و سعی کنند به دور از فضای سخنرانی‌های طولانی و یا انعکاس عملکرد طول و دراز، به صورت منتخب پیام دستگاه‌های اجرایی و کارهای انجام شده را به ذهن مخاطب منتقل کنند.
وی اضافه کرد: کار رسانه‌ای و روابط عمومی باید همراه با جریان‌سازی و انعکاس درست عملکردها باشد و در این جریان‌سازی ضروری است تا همراهی مدیران و معاونان ادارات را شاهد باشیم چرا که این جریان‌سازی به نفع آنها و همچنین انعکاس مثبت عملکرد آنها خواهد بود.
در این جلسه مدیر روابط عمومی توزیع برق استان نیز ضرورت ارتقای روابط عمومی‌ها را در شهرستان‌ها به همراه ارائه برنامه‌های آموزشی برای توانمندسازی نیروهای مجرب در این حوزه را یادآور شد و بیان کرد: کار سختی را مدیران روابط عمومی در پیش دارند و باید کنار پذیرش خواسته‌ها و مطالبات مردم، بیشتر از دستگاه‌های اجرایی خود را نیز از سوی مخاطبان فراهم کنند.
رویا الله‌قلیزاده در ادامه یادآور شد: در تابستان امسال پویش ملی «بهینه مصرف کردن» به راه افتاده تا بار مصرفی برق کاهش یابد و ادارات و دستگاه‌های اجرایی نیز باید 20 درصد مصرف خود را نسبت به سال گذشته در ساعات اداری و 70 درصد در ساعات غیراداری کاهش دهند.
در این مراسم همچنین روابط عمومی فرمانداری خلخال نیز نقش روابط عمومی‌ها را در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها و حل بحران دستگاه‌های اجرایی بسیار مهم و خطیر اعلام کرده و از تلاش و مجاهدت روابط عمومی‌ها قدردانی کرد.
شکری تصریح کرد: مدیران باید روابط عمومی‌ها را در کنار خود ببینند و از این ظرفیت در تبلیغ و بیان عملکرد خود به بهترین شکل بهره بگیرند.
به گزارش تسنیم، در این مراسم از تعدادی از پیشکسوتان، بازنشستگان و مرحومین حوزه روابط عمومی دستگاه‌های مختلف قدردانی شد.
انتهای پیام/131/