خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 27 اردیبهشت 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

گرایش 70درصدی دانشجویان پیام نور فارس به حوزه علوم انسانی

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 27 اردیبهشت 1404 - 15:30
سرپرست دانشگاه پیام نور فارس گفت: عمده فعالیت این دانشگاه در حوزه علوم انسانی است، به گونه ای که 70درصد دانشجویان ما در این حوزه مشغول به فعالیت هستند.
دانشگاه،فارس،دانشجو،نور،پيام،رستگار،سرپرست،جشنواره،فعاليت،مخ ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، احمد رستگار امروز، شنبه، در یک نشست خبری با بیان اینکه "دانشگاه پیام نور فارس هم‌اینک با 25 هزار دانشجو از طبقات متوسط به پایین جامعه مشغول به فعالیت است."، اظهار کرد: این سیستم دانشگاهی یک نظام آموزشی خاص محسوب می‌شود که با سایر زیرنظام‌های آموزش تفاوت چشمگیری دارد و همچنان مخاطبان خود را حفظ کرده است.
وی خاطرنشان کرد: 1800 نفر دانشجو در تکمیل ظرفیت بهمن‌ماه 1403 جذب این دانشگاه شده‌اند.
سرپرست دانشگاه پیام نور فارس همچنین از میزبانی این دانشگاه در جشنواره ملی دانشجویی «زیتون» نیز خبر داد و گفت: محوریت این جشنواره را رسانه، فضای مجازی، تولیدات رسانه‌ای و نشریات تشکیل می‌دهند.
وی اعلام کرد که این جشنواره نیمه دوم امسال اجرایی می‌شود.
سرپرست دانشگاه پیام نور فارس خاطرنشان کرد: عمده فعالیت این دانشگاه در حوزه علوم انسانی است، به‌گونه‌ای که 70 درصد دانشجویان ما در این حوزه مشغول به فعالیت هستند.
رستگار اضافه کرد: شیوه آموزشی این دانشگاه ترکیبی است که دانشجو همزمان هم تحصیل کند و هم به کسب‌وکار خود بپردازد.
وی عنوان کرد: در مقطعی از زمان تعداد واحد‌های این دانشگاه نه‌تنها در فارس که در کشور توسعه داده شد و خوشبختانه طی سال‌های اخیر با حضور مخاطبان اصیل کاهش روند پذیرش دانشجو مدیریت شد و اکنون هم تلاشمان این است که به‌سمت تأسیس رشته‌های بین‌رشته‌ای پیش رویم.
سرپرست دانشگاه پیام نور فارس ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات، نیز گفت: روابط عمومی درون هر سازمانی امروزه نقش بسیار کلیدی به‌عهده دارد و به‌عنوان یک صنعت مطرح می‌شود.
رستگار خاطرنشان کرد: مأموریت امروز روابط‌عمومی‌ها کمک به مدیران در تصمیم‌سازی‌های راهبردی در سطح سازمان‌ها است.
وی با اشاره به ویژگی‌های مهم روابط‌عمومی‌ها، خاطرنشان کرد: به‌روز بودن، هنر خوب شنیدن، سخن گفتن بدون لکنت زبان، رعایت اخلاق حرفه‌ای، برخورداری از سواد رسانه‌ای و فناوری، محتواسازی، استفاده از ابزار‌های به‌روز برای انتقال خبر، مخاطب‌شناسی، امانتداری، صداقت و عدم توجیه‌گری سیاست‌های غلط مدیران از جمله این ویژگی‌ها است.
انتهای پیام/424/+