خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 شهریور 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

روابط عمومی کاردان موتور پیشران یک سازمان است

مهر | استان‌ها | شنبه، 27 اردیبهشت 1404 - 08:41
اردبیل-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: روابط عمومی اساس توسعه و لازمه موفقیت در ارتباطات و موتور پیشران یک سازمان است.
روابط،عمومي،اجتماعي،جعفرزاده،سازماني،ارتباطات،نقش،ادارات

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با تبریک ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات به نقش بی‌بدیل روابط عمومی در ارتقای بصیرت در جامعه اشاره و اظهار کرد: فعالان عرصه روابط عمومی با تعهد و پشتکار خود، نور امید و آگاهی را در دل‌ها روشن نگه می‌دارند.
وی نقش آموزش و به روزآمدی مدیران و کارشناسان روابط عمومی در ارتباطات مؤثر درون سازمانی و برون سازمانی را یادآور شد و بیان کرد: روابط عمومی حرفه‌ای باید با آموزش مستمربه عنوان کلید توسعه، نیروهایی به روز و کارآمد در ادارات و مجموعه‌ها باشد.
حجت الاسلام جعفرزاده تاکید کرد: اگر بخواهیم با عملکرد روابط عمومی بر مخاطبان اثرگذار باشیم، باید با دانش روابط عمومی، تکنیک‌های ارتباط با رسانه‌ها، روابط عمومی الکترونیک و مخاطب شناسی آشنا باشیم.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با اشاره به گسترش فعالیت شبکه‌های اجتماعی در جهان و نقش آنان در شکل گیری افکار عمومی و ورود روابط عمومی‌ها به این عرصه تصریح کرد: شبکه‌های اجتماعی یا به عبارتی 《شکل گیری افکارعمومی با یک کلیک》عامل مهم در سهولت گسترش ارتباط مؤثر ادارات با مردم در شبکه‌های اجتماعی بوده و روابط عمومی‌ها باید از شبکه‌های اجتماعی متناسب با برنامه‌های خود بهره برداری کنند.
حجت‌الاسلام جعفرزاده ادامه داد: روابط عمومی تبلیغات اسلامی مسئولیت مهمی در پیشبرد اهداف متعالی این اداره کل داشته و با فعالیت شایسته در حوزه ارتباطات، تبیین اهداف سازمانی و تعامل با خبرگزاری‌ها در بین استان‌های برتر کشور قرار دارد.