راه اندازی 20 بازار تره بار تا پایان سال جاری در پایتخت
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: تمرکز این سازمان بر توسعه خدمات در جنوب تهران است تا سرانه های خدمت رسانی را در مناطق جنوبی تهران افزایش دهیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی بختیاریزاده؛ مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران درباره برنامههای این سازمان در نیمه اول سال جاری، اظهار کرد: یکی از تمرکزهای سازمان توسعه بسترهای خدمترسانی است.
شیوه ما اینگونه است که در تمامی محلات فاقد ترهبار، بازار احداث کنیم و در محلاتی که بازار داریم اما سرانه محله به اندازهای است که بازار کفاف تقاضای مردم را نمیدهد، بازار اضافه کنیم.
وی با بیان اینکه سال گذشته در صدد افزایش تعداد بازارهای فیزیکی در محلات تهران بودیم و امسال هم طبق روال سالهای گذشته عمل خواهیم کرد، گفت: در این راستا زمینهایی را تعبیه کردیم که در حال ساخت است.
امیدواریم امسال حداقل 20 بازار را در سطح شهر افتتاح کنیم.
بختیاریزاده ادامه داد: دستورالعمل دوم این است که بازارهایی که قابلیت توسعه دارند را در دستور کار توسعه قرار بدهیم تا کاربری بازارهای موجود را افزایش بدهیم و خدمات را تکمیل کنیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران خاطرنشان کرد: دستورالعمل سوم نوسازی و بهینه سازی بازارهای فرسوده است.
تعدادی بازار فرسوده در سطح تهران داریم که از نظر ساختار فیزیکی فرسوده شدهاند؛ باتوجه به تقاضای مردم آن محلات این بازارها را از نو میسازیم تا خدمات را توسعه میدهیم.
وی در پاسخ به این سوال که بازارهای جدید در چه مناطقی افتتاح میشوند، گفت: مناطق17، 7، 20 و 18 از مناطقی هستند که تا پایان خردادماه به سرانه آنها اضافه میشود.
بختیاریزاده تاکید کرد: البته در دیگر مناطق هم بازارهایی در حال ساخت است، هرچند تمرکز سازمان بر توسعه خدمات در جنوب تهران است تا بتوانیم سرانههای خدمترسانی را در مناطق جنوبی تهران افزایش بدهیم.
انتهای پیام/