رویکرد نوین تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در جشن باشکوه میلاد امام رضا(ع)
مشهد - اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، با هدف ارتباط مؤثرتر با مردم و ترویج معارف دینی، در جشن باشکوه میلاد امام رضا (ع) رویکردی نوین در تبلیغ اتخاذ کرد.

هادی صاحبقرانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رویکرد تبلیغ چهره به چهره به منظور ایجاد ارتباطی صمیمی و مستقیم با مخاطبان در نظر گرفته شده است.
در این روش، مبلغین با حضور در میان مردم و بهرهگیری از فرصتهای مناسب، به بیان معارف دینی، پاسخگویی به شبهات و ارائه مشاورههای مذهبی میپردازند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: ما در این طرح به جای استقرار در غرفههای ثابت و انتظار برای مراجعه مردم، مبلغین ما به صورت چهره به چهره در میان زائران و شهروندان حضور یافته و به تبادل نظر و پاسخگویی به سوالات آنان پرداختند.
وی افزود: مبلغین با همراه داشتن بستههای تبلیغی متنوع، شامل هدایای فرهنگی و محتوای دینی متناسب با گروههای سنی مختلف، به ارائه خدمات فرهنگی و تبلیغی به زائران و شهروندان میپردازند.
این بستهها شامل نامههایی معرفتی برای نوجوانان، هدیههای کوچک با پیامهای تربیتی و بستههای فرهنگی برای کودکان است.
صاحبقرانی ادامه داد: این ابتکار با استقبال گسترده مردم مواجه شده و موجب افزایش تعاملات مثبت بین مبلغین و شهروندان شده است.
زائران و شهروندان مشهدی ضمن ابراز خرسندی از این رویکرد، بر ضرورت تداوم و گسترش آن در سایر مناسبتهای مذهبی تاکید کردند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: این اقدام سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، گامی مؤثر در راستای ترویج معارف دینی و ایجاد فضایی صمیمی و معنوی در جشنهای مذهبی به شمار میرود.