اولین قرعه کشی رانی جای شک نداشت!
رانی، پیشگام در تولید آبمیوه با تکه های میوه، با کمپین هیجان انگیز قرعه کشی خود بار دیگر مشتریان خود را شگفت زده کرد.

این برند که اولین تولیدکننده آبمیوه با تکههای میوه در ایران است، کمپینی ویژه برای مصرفکنندگان طراحی کرده تا با خرید هر قوطی رانی، شانس بیشتری برای بردن جوایز ارزشمند داشته باشند.
جزئیات قرعهکشی و جوایز نفیس
کمپین رانی در سه مرحله برگزار میشود و در هر مرحله، 70 جایزه فوقالعاده شامل گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا، پارتیباکس 310 JBL، هدفون Beats Pro Wireless و اپلواچ سری 10 به برندگان اهدا میشود.
مرحله اول در 20 فروردین 1404 با موفقیت برگزار شد و برندگان خوششانس از شهرهای مختلف ایران از جمله سیرجان، مرودشت، گتوند، اصفهان، مشهد و دیگر نقاط کشور در حال دریافت جوایز خود هستند.
دو مرحله بعدی نیز در 20 اردیبهشت و 20 خرداد 1404 برگزار خواهد شد و در مجموع، 210 جایزه در این کمپین به شرکتکنندگان تعلق خواهد گرفت.
مکانیزم قرعهکشی؛ شفاف، عادلانه و بدون دخالت انسانی
سیستم قرعهکشی این کمپین کاملاً شفاف، عادلانه و بدون دخالت انسانی است.
شمارههای ارسالی از طریق پیامک با سیستمهای پیشرفته جمعآوری و اعتبارسنجی شده و برندگان بهصورت تصادفی توسط نرمافزار انتخاب میشوند.
این فرآیند تحت نظارت ناظر رسمی صداوسیما برگزار شده و بهصورت زنده از وبسایت و اینستاگرام رانی پخش میشود تا اعتماد و سلامت کامل تضمین گردد.
فرصت ارسال کد زیر قوطیهای رانی، به شماره 100024 و شرکت در قرعهکشی تا 20 خردادماه ادامه دارد.
"این مطلب تبلیغاتی است"