پیام گستر؛ قدرتمندترین نرمافزار CRM در نمایشگاه الکامپ ۹۸
چندین سال است که مهمترین رویدادها و دستاوردهای فناوری اطلاعات در نمایشگاه الکامپ رونمایی و معرفی میشوند. از فناوران حوزه تجارت الکترونیک، تا خلاقان حیطه نرمافزار، سختافزار و هوش مصنوعی در فضای الکامپ گرد هم میآیند تا با ارتقا سطح آگاهی و دسترسی مخاطبان، خدمات و محصولات خود را به بهترین نحو عرضه دارند.

چندین سال است که مهمترین رویدادها و دستاوردهای فناوری اطلاعات در نمایشگاه الکامپ رونمایی و معرفی میشوند.
از فناوران حوزه تجارت الکترونیک، تا خلاقان حیطه نرمافزار، سختافزار و هوش مصنوعی در فضای الکامپ گرد هم میآیند تا با ارتقا سطح آگاهی و دسترسی مخاطبان، خدمات و محصولات خود را به بهترین نحو عرضه دارند.
به گزارش ایسنا به نقل از پیام گستر، اخیراً یکی از جالبترین موضوعات در این نمایشگاه، حضور برندهای برجستهای نظیر نرم افزار CRM پیام گستر است که در زمینه تحول تکنولوژی مشتری مداری موفق به ارائه سیستمهای جامع و نوین مدیریت ارتباط با مشتری شده است.
در واقع مجموعه پیام گستر از آغاز فعالیت خود توانسته تعریف جدیدی از مدیریت و افزایش فروش را ارائه کند.
امسال نیز شاهد شرکت این مجموعه به عنوان یکی از برترینهای فناوری مشتری مداری، در نمایشگاه الکامپ در سالن میلاد نمایشگاههای دائمی تهران خواهیم بود که با معرفی محصولات خود در نظر دارد تا راهکارهای مختلف سازمانی را به صورت کاربردی در اختیار کسب و کارها قرار دهد.
تکنولوژی مشتری مداری پیام گستر
محوریت عملکرد CRM پیام گستر را میتوان ایجاد نظم سازمانی و ساده سازی فرآیندهای منتهی به فروش در نظر گرفت.
در واقع نرم افزار پیام گستر به وجود آمده تا با خودکارسازی و هوشمندسازی فرآیندهای کاری به حل بسیاری از کلیشههای مشکل آفرین در کسب و کارها بپردازد.
که همین موضوع میتواند دلیل اصلی حضور این مجموعه در نمایشگاهی راهکار محور چون الکامپ باشد.
نیازسنجی سازمانی با شناخت محصولات نرم افزار CRM پیام گستر
CRM: اساس کار این محصول پاسخ به نیازهای اولیه سازمانی هایست که کسب و کار آنها مبتنی بر ارتباط با مشتریان است.
به این ترتیب در محیط CRM ۳ ابتدا ارتباط کاربران به وسیله کارتابل و تعریف وظایف مدیریت میشود و سپس کاربران قادر خواهند بود تا با ایجاد پروفایل مشتریان سوابق کامل آنها را مشاهده کنند.
مدیریت قرار ملاقاتها، مشاهده وظایف و درخواستها و کار با پروفایل مشتریان این راهکارها را به ضروریترین ابزار استراتژیک سازمانی تبدیل کرده است.
تبلیغات: در پلتفرم پیام گستر قادر خواهید بود تا با ایجاد کمپینهای تبلیغاتی در محیط نرم افزار و ارسال گروهی پیامهای تبلیغاتی از طریق رسانههایی چون ایمیل، SMS و فکس به صورت تعریف شده، بازار هدف خود را دقیقاً نشانهگیری کنید.
خرید و فروش: بهینه سازی عملیات فروش، ثبت و پیگیری فرصتها، انجام عملیات پرداخت و… مزیتهای اصلی محصول خرید و فروش پیام گستر هستند.
به همین دلیل محصول خرید و فروش نرم افزار سی آر ام پیام گستر با کاهش وقت و هزینه به سودآوری هرچه بیشتر کسب و کار منجر میشود.
مرکز تماس تلفنی: محصول مرکز تماس تلفنی پیشرفته پیام گستر با پشتیبانی از مراکز تلفنی مختلف، ثبت تمامی تماسهای ورودی و خروجی و حتی از دست رفته را برعهده میگیرد و به ایجاد فرمهایی که بعداً در پروسه پیگیری قرار میگیرد میپردازد.
خدمات پس از فروش: برای ثابت کردن حسن فعالیت به مشتری، کسب و کارها باید قادر باشند تا اختصاصاً به مشتری رسیدگی کنند.
در محصول خدمات پس از فروش نرم افزار پیام گستر، به جد به این موضوع پرداخته شده است.
برای مثال درخواستهای مشتریان میتواند به فرم تبدیل شوند و به صورت هوشمند در پروسه رسیدگی وارد شوند.
تجارت الکترونیک: محصول تجارت الکترونیک پیام گستر با قابلیت همگام سازی دو طرفه نرم افزار پیام گستر با فروشگاه تجارت اول، امکان یکپارچه سازی محصولات را میان نرم افزار پیام گستر و فروشگاه آنلاین فراهم مینماید و توان پاسخگویی و پردازش سفارشات را افزایش میدهد.
BPMS: تعریف، اجرا، بازبینی و مدیریت چرخههای کاری سازمانها، الفبای همگام شدن با تغییر و تحولات نوین کسب و کارهاست.
کارایی محصول BPMS پیام گستر نیز در این بخش از مدیریت کسب و کار خلاصه میشود.
باشگاه وفاداری: ایجاد باشگاه وفاداری برای مشتریان، علاوه بر ایجاد حس احترام به مشتری، موجب ارتقا کیفیت ارتباط با آنها میگردد.
باشگاه وفاداری پیام گستر این نقش را به خوبی به گردن میگیرد و امکان کلاس بندی مشتریان را با توجه به سوابق خوب و بد آنها و حتی صدور کارت را برای آنها میسر میکند.
اتوماسیون اداری: حیاتیترین قابلیت نرم افزار پیام گستر، اتوماسیون اداری جهت هدایت و مدیریت نقشهای سازمانی است.
با این محصول مدیران نه تنها قادرند تا عملکرد کل سیستم سازمان خود را با تعریف سمتها، بخشها و جانشینها افزایش دهند، بلکه میتوانند سطوح دسترسی پرسنل را مدیریت کنند.
یکپارچه سازی: هماهنگی بین بخشهای مختلف یک سازمان، با بکارگیری یکپارچه ساز پیام گستر امکان پذیر است.
در واقع این نرم افزار با اتصال به سایر نرم افزارها میتواند اطلاعات مورد نیاز را بین دو طرف انتقال دهد و فرآیندهای فروش و مالی را تسریع و مکانیزه کند.
تحلیل داده و هوش تجاری: گزارشگیری و تحلیل اطلاعات بیش از پیش برای مدیران حائز اهمیت شده است.
نرم افزار پیام گستر نیز این اهمیت را به خوبی درک کرده با استفاده از هوش تجاری این نیاز را به خوبی رفع کرده است.
حضور در الکامپ ۹۸
تمام این امکانات در نرم افزار پیام گستر، نقش مشتری مداری، نظم سازمانی و تجارت الکترونیک را در پیشرفت اقتصادی کسب و کارهای کشور، بیشتر از همیشه پررنگ و مهم جلوه میکنند.
در واقع حضور مجموعه پیام گستر، هدف اصلی نمایشگاههایی چون الکامپ را به خوبی توجیه میکند.
انتهای رپرتاژ خبری