خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حاشیه‌های افتتاحیه سالن فارسی؛ توزیع سهام شرکت توسعه بین فدراسیونها و غیبت ۲ معاون وزیر

فارس | ورزشی | شنبه، 15 تیر 1398 - 10:08
در مراسم افتتاحیه سالن همایش های فارسی آکادمی ملی المپیک دو معاون وزیر غیبت داشتند.
المپيك،سالن،ملي،ورزش،فارسي،فدراسيون،معاون،وزارت،آكادمي،كميته

حاشیه‌های افتتاحیه سالن فارسی؛ توزیع سهام شرکت توسعه بین فدراسیونها و غیبت ۲ معاون وزیر
به گزارش خبرگزاری فارس، سالن همایش های فارسی آکادمی ملی المپیک امروز با حضور مسئولان وزارت ورزش و آکادمی ملی المپیک افتتاح شد.
حاشیه ها را در زیر می خوانید:
* ژاله فرامرزیان معاون مالی و توسعه منابع انسانی و عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و همگانی وزارت ورزش در مراسم امروز غایب بودند.
* مهین فرهادی زاد که به تازگی معاون امور بانوان وزارت ورزش شده، امروز در مراسم حضور داشت و معرفی شد.
* به دلیل درگذشت پرویز جلایر وزنه بردار سابق تیم ملی ایران فاتحه ای قرائت شد.
* مازیار ناظمی اجرای برنامه را برعهده داشت که در صحبت هایش اعلام کرد مالکیت معنوی سالن فارسی در اختیار فدراسیون های ورزشی است.
* سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در صحبت های خود تاکید کرد این سالن در اختیار فدراسیون ها خواهد بود.
وی گفت: ما در ورزش مرزبندی نداریم.
* صالحی امیری تاکید کرد قرار است بخش های دیگر آکادمی تا پایان امسال بازسازی و نوسازی شود.
قرار است با توجه به پر بودن ظرفیت هتل، پذیرش میهمانان خارجی غیر ورزشی کمتر شود.
* استفاده از سالن فارسی برای فدراسیون ها، وزارت ورزش، پارالمپیک و المپیک رایگان است.
* به گفته رئیس کمیته ملی المپیک سهام شرکت توسعه نیز به اندازه ۲-۳ درصد بین فدراسیون ها توزیع شده است.
* برخی از اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از جمله محمد علیپور، کیهانی، شایسته و هادی ساعی در مراسم افتتاحیه غیبت داشتند.
* نشست کمیسیون ها قرار است روز سه شنبه در این سالن برگزار شود.
انتهای پیام/س