خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 24 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رشد 25 درصدی جابه‌جایی مسافران نوروزی در کرمانشاه - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 17 فروردین 1404 - 12:13
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از جابه جایی بیش از 170 هزار مسافر نوروزی با ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر برون شهری استان در تعطیلات نوروز امسال خبر داد و گفت: این میزان جابه جایی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش یافته است
ناوگان،مسافر،حمل،نقل،كرمانشاه،مسافران،سفر

یزدان خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به جابه‌جایی مسافران نوروزی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر برون‌شهری استان، اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی امسال از 25 اسفند سال گذشته تا 15 فروردین 170 هزار و 769 نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون‌شهری کرمانشاه جابه‌جا شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با حدود 137 هزار مسافر، حدود 25 درصد رشد داشته است.
وی عنوان کرد: از این تعداد بیش از 104 هزار نفر با مینی‌بوس جابه‌جا شده‌اند که نوروز امسال رشد 68 درصدی جابه‌جایی مسافر با مینی‌بوس را شاهد بودیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تعداد مسافری که با ناوگان اتوبوس جابه‌جا شدند را بیش از 38 هزار و 900 نفر و مسافران جابه‌جا شده با ناوگان سواری را نیز بیش از 27 هزار و 700 نفر اعلام کرد.
خسروی با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی امسال، 16 هزار و 489 سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر برون‌شهری کرمانشاه صورت گرفت، از رشد هفت درصدی تعداد سفرها در این مدت خبر داد.
وی تأکید کرد: از این تعداد سفر، 2هزار و 425 سفر توسط اتوبوس‌، 5هزار و 825 سفر توسط مینی‌بوس و 8هزار و 239 سفر توسط سواری‌ها انجام شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در تعطیلات نوروز امسال، 180 دستگاه اتوبوس، 836 دستگاه مینی‌بوس و 1020 دستگاه سواری کار جابه‌جایی مسافران بین‌شهری را بر عهده داشتند.
خسروی در پایان افزود: بازدید و بازرسی از نحوه پیش فروش بلیت و نحوه خدمات رسانی به مسافران نوروزی و تجهیزات ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر برون‌شهری به صورت شبانه روزی انجام شده و مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر برون‌شهری می‌توانند پیشنهادات و شکایات خود را با سامانه 141 مرکز مدیریت راه‌ها مطرح و پیگیری کنند.
انتهای پیام/