بازرگانی پرنیان، یکی از شرکتهای موفق ایرانی
بازرگانی پرنیان از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را در عرصه کاشی و سرامیک آغاز کرده است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این بازرگانی با تکیه بر نیروهای انسانی متعهد و کارامد خود، نیازهای بازار ایران را شناسایی کرده و توانسته است بعنوان یکی از شرکت های موفق ایرانی، بهعنوان توزیع کننده محصولات کاشی و سرامیک در کشور در تمامی سطوح با مشارکت جمعی و همدلی و همفکری، اهداف مشتریان را اهداف خود دانسته و ضمن ارج نهادن به ارزشهای آنها، در جهت رفع نیازها ونیز ارتقای سطح موجود تلاش کند.
بازرگانی کاشی و سرامیک پرنیان مفتخر است که اعلام نماید با تکیه بر نیروهای انسانی متعهد و کارامد خود نیازهای بازار ایران را شناسایی کرده و توانسته است بعنوان یکی از شرکت های موفق ایرانی، به عنوان تولید کننده و توزیع کننده محصولات کاشی و سرامیک در داخل وخارج از کشور در تمامی سطوح با مشارکت جمعی و همدلی و همفکری، اهداف مشتریان را اهداف خود دانسته و ضمن ارج نهادن به ارزشهای آنها، در جهت رفع نیازها ونیز ارتقای سطح موجود تلاش کند.
تمامی همکاران این شرکت ضمن تشکر از توجه شما به این مجموعه، امادگی دارند تا از نظرات و پیشنهادات شما عزیزان جهت بهبود عملکرد سازمان خود که نهایتاً ارایه خدمات مطلوب تر به مشتریان ارجمند می باشد استفاده نمایند.
سخن مدیر عامل
مهدی رضایی مدیرعامل بازرگانی پرنیان در خصوص فعالیتهای این شرکت، اینچنین توضیح داد: «نخستین سوالاتی که در ذهن هر شخص در مواجهه با یک مجموعه ایجاد میشود، این است که این مجموعه چیست و به چه منظوری تشکیل شده است.
شرکت بازرگانی پرنیان، با بیش از یک دهه فعالیت مستمر، افتخار آن را دارد که با بهره گیری از تجارب ارزنده بزرگان صنعت و به کارگیری نیروی جوانی و دانش روز، نقش بازوی توانمند بخش تولید کاشی و سرامیک را در زمینه توزیع این محصول ایفا نماید.
محصولی که با اختلاط خاک، آب و آتش به عنوان سه عنصر اصلی حیات و افزونه زیبایی ناشی از رنگ و لعاب، تجلی گر خلاقیت انسان در ترکیب هنر و فن آوری است.
در این بین شاید بتوان مولفه توزیع را قلب یک کسب و کار دانست که این شرکت همواره سعی در حفظ کیفیت و پویایی در این بخش از صنعت کاشی و سرامیک داشته و امیدوار است همچون گذشته، با جلب اعتماد بخش های تولید و مصرف، این وظیفه خطیر را به نحو احسن به انجام رساند.
ما به این نکته ایمان داریم که حیات اقتصادی ما به رضایت مشتریان ما وابسته است و بدون حضور مشتری ما هم نخواهیم بود.»
چشم انداز
ما به عنوان یکی از معتبرترین برندهای داخلی در گستره بازرگانی کاشی، سرامیک و صنایع مرتبط در قالب سازمانی پویا و بهره مند از فناوری های نوین و سرمایه های انسانی خلاق و کارآمد، در بازارهای ملی و منطقه ای پیشرو هستیم.
خط مشی کیفیت
بازرگانی پرنیان اصول شش گانه ذیل را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است:
۱- ارتقاء کیفیت و تنوع محصولات
۲- افزایش رضایت مشتریان و ذینفعان
۳- کاهش پیامدهای زیست محیطی و پیشگیری از آلودگی محیط زیست
۴- کاهش خطرات ایمنی و ارتقاء بهداشت شغلی
۵- افزایش بهره وری
۶- افزایش صادرات و ارز آوری و گسترش بازارهای بین المللی
مدیریت و کارکنان بازرگانی پرنیان اعتقاد دارند اجرای هرچه بهتر و مؤثرتر سیستم مدیریت یکپارچه و دستیابی به اهداف سازمانی تنها با اراده، همدلی و مشارکت تمامی پرسنل محقق خواهد شد و لذا خود را متعهد و موظف به درک، استقرار و حفظ سیستم مذکور میدانند.
سرگذشت پرنیان
امروزه دنیای کسب و کار بر پایه «مشتری مداری» و «رضایت مشتریان» استوار گشته، به گونه ای که گسترش خدمات و حتی ارائه آن بدون درنظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل، بلکه غیرممکن است.
برای مشتری «کیفیت خدمات، «قیمت» و «تنوع» محصولات ارائه شده مهم است.
بازرگانی پرنیان نیز با سرلوحه قراردادن این موضوع در سال ۸۲ با تکیه بر مدیرانی با سابقه در زمینه ی فروش و عرضه ی کاشی و سرامیک و پرسنلی جوان و پرانرژی پا به عرصه نهاد.
مدیران پرنیان برآنند که این کیفیت را برای مشتریان خود تضمین کنند.
همچنین بازرگانی پرنیان با اخذ نمایندگی از کارخانجات معتبر تولید کاشی و سرامیک ایران درصدد است توقعات مشتری خود را در هر سطحی برآورده سازد.
ما به این نکته ایمان داریم که حیات اقتصادی ما به رضایت مشتریان ما وابسته است و بدون حضور مشتری ما هم نخواهیم بود.
پس از همکاری طولانی در این سال ها با شرکت های کاشی نگین میبد، کاشی ارچین میبد، کاشی فرزاد بیرجند، زهره کاشمر، یاس سرام میبد و هما سرام میبد، همینک پس از یک دهه فعالیت با ثبت برند پرنیان محصولاتی منحصر به فرد با کلاسی جهانی و طراحی ایرانی مشغول تولید و عرضه به بازار هستیم.
این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.