رفع شکاف میان حوزه نظری و فنی و حرفه ای در برنامه درسی
رئیس سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی مطرح کرد؛
به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین علی ذوعلم رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره فعالیتهای این سازمان و تغییر ساختار اظهار کرد: در تغییر ساختار به دنبال رفع موانع هستیم، به عنوان مثال در کارشناسی روی مدرسه تمرکز نداشتیم، حوزه ۱۱گانه یادگیری مستقر نشده بود.
وی ادامه داد: در جهت گیری مطالب درسی شکاف بین حوزه نظری و فنی حرفهای وجود داشت که سعی شد در تغییر ساختار آن را رفع کنیم.
حجتالاسلام والمسلمین ذوعلم با اشاره به اینکه چهار نشست جمعی با کارشناسان برای تغییر ساختار داشتیم، گفت: در نهایت مباحث به بازآرایی تشکیلاتی رسیدیم، البته این موضوع باید در هیئت امنا مطرح شود.
در حال تکمیل...