سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نفت مسجدسلیمان یک دفاع راست جذب کرد

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 10 تیر 1398 - 19:17
مهدی بیات بازیکن سابق سپیدرود رشت با امضای قراردادی به نفت مسجدسلیمان پیوست.
مهدي،مسجدسليمان،نفت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، با نظر مهدی تارتار، تیم نفت مسجدسلیمان یک دفاع راست جذب کرد تا ترکیب تیم کاملتر شود.
پس از انجام مذاکرات مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان، مهدی بیات بازیکن سابق سپیدرود رشت با امضای قراردادی به این تیم لیگ برتری پیوست.
مهدی بیات به عنوان سهمیه زیر 21 سال به نفت مسجدسلیمان پیوست تا در لیگ نوزدهم زیر نظر مهدی تارتار به میدان برود.
انتهای پیام/ ت