سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تقدیر از توان‌یابان کاشان در جشن «به عشق ایران»

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 14 بهمن 1403 - 20:53
کاشان - در ویژه برنامه شادواره «به عشق ایران» از برگزیدگان دو رویداد مهم توان‌یابان و افراد دارای معلولیت از برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان تقدیر به عمل آمد.
رويداد،نبات،اوج،ورزشي،فرهنگي،كاشان،اداره،برگزار

به گزارش خبرنگار مهر در مراسم تقدیر از توان‌یابان کاشان که در تالار شهر شهرداری کاشان برگزار شد، با حضور مدیران و مسئولین شهری، افراد دارای معلولیت و خانواده‌هایشان، فضایی مملو از شور و نشاط را پدید آورد.
در این برنامه، از برندگان چهارمین دوره رقابت‌های ورزشی «با هم در اوج» و برگزیدگان دومین رویداد علمی، فرهنگی، هنری، قرآنی، رسانه‌ای و مهارتی «نبات» با اهدای لوح و جایزه تقدیر شد.
مشاور فرهنگی شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در این برنامه ضمن خیرمقدم و تبریک ایام شعبانیه و دهه مبارک فجر، گزارشی از این دو رویداد ارائه داد و از تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران خود در برگزاری این مسابقات و رویداد تشکر کرد.
وی هدف از برگزاری رویدادهای «نبات» و «با هم در اوج» را توانمندسازی، ترویج فرهنگ ورزش، افزایش شور و نشاط معلولان و بالابردن آگاهی جامعه نسبت به توانایی‌های آنان عنوان کرد.
مرتضی والی زاده گفت: رقابت‌های ورزشی «با هم در اوج» امسال با حضور بیش از سه هزار شرکت‌کننده در ۱۷ مرکز آموزشی و طی دو مرحله برگزار شد و رویداد «نبات» نیز به نوآوری‌های بانوان و آقایان توان‌یاب اختصاص داشت.
به گزارش مهر رقابت‌های ورزشی «با هم در اوج» و رویداد علمی، فرهنگی، هنری، قرآنی، رسانه‌ای و مهارتی «نبات» با همکاری اداره بهزیستی، اداره ورزش و جوانان، اداره آموزش و پرورش، هیئت ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان و هیئت ورزش‌های همگانی برگزار گردید.